کد خبر: 28066
A

فرمانده نیروی زمینی ارتش: امروز ارتش در راستای تامین منافع ملت ایران است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از آخرین دستاوردها و توانمندی های لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسد الله متاجی گرگان، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مومن و در راستای تأمین منافع ملت بزرگ ایران است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: امروز ارتش در راستای تامین منافع ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار با هدف اِشراف بر خلاقیت ها ونوآوری های کارکنان ارتش در لشکر ۳۰ در راستای طرح های ۲۳ گانه نیروی زمینی و همچنین بررسی میدانی نیازمندی‌ها و رفع مشکلات احتمالی مجموعه لشکر ۳۰ و تقدیر و تشکر از فرماندهان و کارکنان خدوم و ممتاز آن انجام شده است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: همچنین تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای تامین هر چه بیشتر رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های محترم آنان از جمله اهداف این حضور بوده است.

به گفته وی، توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده‌های محترم آنان از جمله مهمترین سر خط‌های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم ۵۰ هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.

در این دیدار، همچنین دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی ارتش در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان نیز افتتاح شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر