کد خبر: 28083
A
معاون اجتماعی فاتب خبر داد

نزاع دستفروشان مقابل علاءالدین/ علاءالدین پلمب نشده است

معاون اجتماعی پلیس پایتخت از درگیری میان دستفروشان مقابل پاساژ علاءالدین خبر داد

نزاع دستفروشان مقابل علاءالدین/ علاءالدین پلمب نشده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سرهنگ مراد مرادی، با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش از ظهر امروز خبری مبنی بر وقوع درگیری مقابل پاساژ علاءالدین به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد که بلافاصله تیمی از عوامل گشتی و کلانتری به محل اعزام شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور عوامل کلانتری در محل اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که درگیری میان تعدادی از دستفروشان مقابل پاساژ رخ داده و آنان با چاقو و قمه با یکدیگر درگیر شدند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و اقدام به دستگیری این افراد کردند.

وی با بیان اینکه درگیری به داخل پاساژ سرایت نکرد، گفت: افراد دستگیر شده به کلانتری منتقل شده و تحقیقات از آنان درباره علت و انگیزه درگیری همچنان ادامه دارد.

مرادی درباره شایعات منتشر شده در خصوص پلمب پاساژ علاءالدین به ایسنا گفت: این شایعات به هیچ عنوان صحت نداشته و این پاساژ به فعالیت خود ادامه می‌دهد و وضعیت در معابر اطراف این پاساژ و داخل این پاساژ عادی است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) با بیان اینکه شهروندان باید اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند، اظهار کرد: پلیس با شایعه سازان و افرادی که اقدام به انتشار خبرهای کذب با هدف ضربه زدن به آرامش و آسایش عمومی می‌کنند برخورد خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر