کد خبر: 28385
A

دختر طلایی رویینگ ایران: با مربی رومانیایی می‌توانیم در جاکارتا هم مدالهای خوبی بگیریم

دارنده دو مدال طلای رقابت‌های رویینگ قهرمانی آسیا با تمجید از عملکرد سرمربی رومانیایی تیم ملی گفت: تنها با دو ماه تمرین این نتایج را کسب کردیم و قطعا در بازی‌های آسیایی بهتر خواهیم شد.

دختر طلایی رویینگ ایران: با مربی رومانیایی می‌توانیم در جاکارتا هم مدالهای خوبی بگیریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نازنین رحمانی درباره عملکرد تیم‌ ‌ملی رویینگ در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: به نظرم مدال‌های ایران در این رقابت‌های مهم عملکرد تیم را نشان می‌دهد اما باید در کنار تلاش همه بچه‌ها به عملکرد خوب سرمربی تیم‌ ‌ملی هم اشاره  کنیم. آقای جیوگانیک واقعا زحمت کشید و پابه پای بچه‌ها بود و هرآنچه داشت در این مدت گذاشت تا ما موفق شویم. او چند ماه است که با ملی‌پوشان به طور مرتب تمرین می‌کند و حاصل کارش شد این تعداد مدال آسیایی و قدرتنمایی بچه‌ها. قطعا با زمان و حمایت بیشتر می‌توانیم بهتر هم بشویم.

ملی‌پوش رویینگ بانوان ایران، ادامه‌ داد: جیوگانیک واقعا مربی کار بلدی است. بدون تعارف بگویم در ابتدا نمی‌توانستم با او کار کنم. همیشه تحت فشار بودم و نمی‌دانستم چرا شرایط این طور است. گاهی هم خسته می‌شدم، اما به یک باره فهمیدم که او تا کجا فکر می‌کند و چه برنامه‌ای دارد. واقعا همه چیز را از پیش  می‌دانست و دقیق می‌فهمید در چه شرایطی قرار است چه اتفاقی بیفتد. به نظرم وقتی او را باور کردیم رشد داشتیم و نتیجه گرفتیم.

دارنده دو مدال طلای آسیا، تصریح کرد: در کنار مسائل فنی واقعا باید به بعد روانی کار این مربی هم توجه کنیم. در طول تمام اردوها شاهد این بودم که از کارم راضی نبود. با این که فکر می‌کردم خیلی خوب هستم، اما  همیشه از عملکرد گلایه داشت و می‌گفت که تمام انرژی‌ام را نمی‌گذارم. همین مساله باعث می‌شد من بیشتر تلاش کنم. بیشتر تمرین می‌کردم و شرایط سخت اردوها را تحمل می‌کردم. حاصل این کار شد دو مدال طلا در قهرمانی آسیا. او به ما فهماند که توانایی ما بالاتر از آن چه که فکر می‌کنیم هست و باید برای رسیدن به هدفی بزرگ تلاش کنیم.

رحمانی با اشاره به بازی‌های آسیایی سال آینده، گفت‌: ما با دو ماه تمرین و با آن همه مشکلات و کمبودها این نتایج را در آسیا کسب کردیم و نشان دادیم که پتانسیل بالایی داریم. به خوبی می‌دانیم که سطح بازی‌های آسیایی بالاتر است و اگر به این نتایج دلخوش باشیم سال آینده به مشکل خواهیم خورد، اما به خوبی می‌دانیم که جیوگانیک برای جاکارتا هم برنامه خوبی دارد. خوشحالم که فدراسیون اعلام کرده این مربی کاربلد حفظ می‌شود و قطعا او بهترین برنامه را برای ما خواهد داشت.

او افزود: نباید از حق بگذریم که مربیان دیگر  تیم‌ ‌ملی هم برای بچه‌ها تلاش کردند، اما  جیوگانیک هم در اردوها و هم در مسابقه شبانه روز برای بچه‌ها تلاش می‌کرد. ما می‌دیدیم که قایق تیم آقایان مشکل دارد و او چقدر دوندگی کرد تا مشکل حل شود. به هیچ وجه نمی‌گذاشت ملی‌پوشان خودشان را ببازند و همیشه به تیم انگیزه می‌داد. او جو خوبی در رویینگ ایجاد کرده که قطعا با ادامه دار شدنش می‌توانیم موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم. امیدوارم که حمایت‌ها از او و قایقرانی بیشتر باشد تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم به موفقیت برسیم.

ملی‌پوش رویینگ ایران همچنین، گفت‌:  سن و سالی از جیوگانیک گذشته و کاملا با تجربه و کاربلد است. همه چیز را می‌داند و با توجه به  شرایط ملی‌پوشان برایشان برنامه‌ریزی می‌کند. اکنون که این مربی خوب را داریم باید برای موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا تلاش کنیم. فراموش نکنیم که قایقرانی یک رشته پر مدال است و تاثیر زیادی در جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی 2018 خواهد داشت. ان‌شاء‌الله که حمایت‌ها از قایقرانی بیشتر شود و ما هم بتوانیم نتایج شایسته‌ای بگیریم.

رحمانی در پایان به عملکرد خود اشاره کرد و گفت‌: من تمام تلاشم را کردم که بهترین باشم. اردوهای سختی داشتیم و خوشحالم که با دو مدال طلا کارم را در قهرمانی آسیا تمام کردم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر