کد خبر: 28966
A

از حضور سخنگوی شورای نگهبان در اجلاسیه خبرگان تا تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای برای باز شدن درب‌ها به روی خبرنگاران

سومین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم صبح امروز در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

از حضور سخنگوی شورای نگهبان در اجلاسیه خبرگان تا تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای برای باز شدن درب‌ها به روی خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این اجلاس با حاشیه‌هایی همراه بود که برخی از آنها در ادامه می‌آید.

***در حالی که قرار بود این دوره از مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸:۳۰ آغاز به کار کند، درب ورودی خبرنگاران با تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای برای عکاسان و خبرنگاران باز شد و حضور خبرنگاران با حضور اعضای هیات رئیسه در جلسه، همزمان و همراه شد.

***محسن اسماعیلی، آیت‌الله ابراهیم امینی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی، حجت‌الاسلام احمد علم‌الهدی از جمله کسانی بودند که از ابتدای جلسه حضور داشتند.

***نکته جالب در این نشست حضور عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در این نشست بود که علی‌رغم عدم عضویت در مجلس خبرگان در یکی از صندلی‌های انتهایی نشست حضور یافته بود.

***بسیاری از اعضای مجلس خبرگان در میانه نشست و در هنگام قرائت قرآن در اجلاس حضور یافتند که از جمله آنها می‌توان به آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، حجت‌الاسلام سید محمود علوی، آیت‌الله علوی‌گرکانی و آیت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری اشاره کرد.

***با حضور حجت الاسلام علوی در نشست مجلس خبرگان وی احوالپرسی گرمی با کدخدایی داشت به گونه‌ای که سخنگوی شورای نگهبان به وزیر اطلاعات تعارف کرد تا در محل حضور وی بنشیند که این تعارف با امتناع علوی روبرو شد و علوی در صندلی کناری کدخدایی نشست.

***با آغاز مجلس خبرگان حجت‌الاسلام دری‌نجف‌آبادی به بیان دستور کار نشست صبح امروز این اجلاس مجلس خبرگان پرداخت و حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه را تنها مهمان این اجلاس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد.

***پس از پایان سخنان آیت‌الله احمد جنتی، حجت الاسلام دری‌نجف‌آبادی، علم‌الهدی را برای حضور در پشت تریبون جهت سخنرانی در نطق پیش از دستور دعوت کرد و در دو نوبت خطاب به خبرنگاران گفت که افتتاحیه اجلاس سوم خبرگان به پایان رسیده و از این نوبت اجلاس خبرگان غیر علنی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر