کد خبر: 29100
A

ضرورت توجه بیشتر به مرز مهران در اربعین حسینی

مسئول ستاد اربعین سپاه حضرت امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: استان ایلام در زمینه زیرساخت‌ها برای رسیدگی به وضعیت زائران و امکانات مورد نیاز آن‌ها باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

ضرورت توجه بیشتر به مرز مهران در اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «سرهنگ طهماسبی» اظهار کرد: اربعین امسال شمار زائران عبوری از مرز مهران بیشتر می‌شود و به ویژه در برگشت بخش عمده از زائران که مرزهای خوزستان و خسروی به خاک عراق می‌روند در برگشت مرز مهران را انتخاب کنند.

وی افزود: استان ایلام در زمینه زیرساخت‌ها برای رسیدگی به وضعیت زائران و امکانات مورد نیاز آن‌ها باید بیشتر از گذشته مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

طهماسبی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اربعین، اجرای طرح امنیتی - نظامی - ترافیکی اربعین است که بر مقوله امنیت و اهمیت آن با توجه به حجم بسیار زیاد زائران بیش از سایر ابعاد اربعین تأکید می‌شود.

وی یادآور شد: نکته حائز اهمیت دیگر جلوگیری از تردد زائران فاقد برگه و مدارک لازم برای عبور از مرز است که باید همه زائران از استان‌های مبدأ تا مقصد کنترل شوند و هرچند سال گذشته در این خصوص بحث‌های زیاد شد، اما کار خاص و قابل توجهی صورت نگرفت و مشکلات عدیده‌ای بروز پیدا کرد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر