کد خبر: 29345
A
همزمان با مراسم تشییع اعلام شد

زندگی شهید حججی سریال می‌شود

همزمان با روز برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حججی، شبکه یک سیما اعلام کرد که داستان زندگی او در قالب سریالی فاخر تولید می‌شود.

زندگی شهید حججی سریال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، همزمان با روز برگزاری مراسم تشییع پیکر محسن حججی، شهید مدافع حرم، شبکه یک سیما  اعلام کرد که داستان زندگی او در قالب سریالی فاخر تولید می‌شود. هدف از ساخت این سریال معرفی و شناخت هرچه بیشتر شهید حججی و زندگی و شخصیت این شهید عنوان شده است.

سریال «شهید حججی» که فیلمنامه آن به زودی تصویب و وارد مرحله پیش تولید می‌شود، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که احتمال داده می‌شود پخش این سریال همزمان با سالروز شهادت این شهید مدافع حرم از شبکه یک سیما آغاز شود.

مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی امروز (پنجم مهر ماه) در میدان امام حسین (ع) تهران با حضور جمع زیادی از مردم و مسوولان برگزار شد و گزارش آن به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به روی آنتن رفت.

محسن حججی از نیروی‌های مدافع حرم ایرانی مرداد ماه امسال توسط نیروهای داعشی اسیر و به شهادت رسید و قرار است پیکر پاک این شهید به زادگاهش، نجف‌آباد اصفهان منتقل و در آنجا به خاک سپرده شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر