کد خبر: 29573
A
در تذکری؛

نقوی‌حسینی: در سال اشتغال، بیکاری سازی می‌شود

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: در سال تولید و اشتغال، اشتغال‌زدایی می‌شود. مراکز، کارخانجات و حتی دستگاه‌های دولتی یکی پس از دیگری به جای اشتغال‌زایی، بیکاری‌سازی می‌کنند. اخیرا بانک صادرات ۸۰۰ نفر از نیروهای شرکتی خودش را اخراج کرد.

نقوی‌حسینی: در سال اشتغال،  بیکاری سازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدحسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: هم قانون تصویب شده و هم در بودجه پیش‌بینی شده است، چرا دولت پول گندم‌کاران را پرداخت نمی‌کند؟ گندم‌کاران اکنون در کشت جدید هستند و هنوز پول سم، کود و تراکتورشان را پرداخت نکرده‌اند. دولت به قانون عمل کند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در سوالی از دولتمردان پرسید: چرا قانون همسان‌سازی بازنشستگان نیروهای مسلح را اجرا نمی‌کنید؟ مجلس همسان‌سازی بازنشستگان نیروهای مسلح اعم از بازنشستگان ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع را تصویب کرد اما دولت تاکنون این قانون را اجرا نکرده است.

وی با طرح این پرسش که چرا بانک‌ها قانون را اجرا نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: مصوب شد سود و جرائم وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شود اما هیچ بانکی زیر بار نمی‌رود. مردم می‌گویند مجلس قانون تصویب می‌کند اما دولت اجرا نمی‌کند. مشکلات موسسات مالی و پولی مثل افضل توس، کاسپین و ثامن‌الحجج همچنان به قوت خودشان باقی است، چرا مشکلات سپرده‌گذاران این موسسات برطرف نمی‌شود؟

نقوی حسینی تاکید کرد: مجلس امروز فقط خواستار اجرای قانون از دولت است، امیدوارم دولت قانون را اجرا کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر