کد خبر: 30015
A
صبح امروز انجام شد؛

معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی به آذربایجان شرقی سفر کرد

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) به منظور شرکت در جلسه شورای عالی اداری و افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در استان آذربایجان شرقی وارد تبریز شد.

معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی به آذربایجان شرقی سفر کرد

دیده بان ایران: معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به شهر تبریز و در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این سفر عرض ادب و احترام به مردم بزرگوار آذربایجان شرقی به ویژه مردم بزرگ تبریز و نیز گفتگو با مسئولین استان برای پیگیری و پیشبرد برنامه های توسعه ای در آذربایجان شرقی است.

دکتر جهانگیری افزود: در این سفر همچنین چندین طرح مهم تکمیل شده از جمله طرح فولاد میانه افتتاح خواهد شد تا زنجیره تولید فولاد در کشور کامل شود. 

وی با اشاره به افتتاح دو بیمارستان در شهرهای سراب و هریس گفت: افتتاح این بیمارستان ها گامی مهم در زمینه ارایه خدمات به مردم و توسعه برنامه های درمانی و خدماتی در استان آذربایجان شرقی و گام مهمی در جهت ارایه خدمات به مردم استان تلقی می شود.

معاون اول رئیس جمهور که مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان آذربایجان شرقی قرار گرفته بود از افتتاح چندین طرح دیگر توسط وزرای همراه خبر داد و گفت: بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری در خصوص مباحث مدیریتی به ویژه بحث اقتصاد و اقتصاد مقاومتی بحث و گفتگو خواهم کردم.

دکتر جهانگیری را در این سفر وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر