کد خبر: 30084
A

افزایش 23 درصدی کشف مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کشف بیش از دو تن و 650 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی سال جاری خبر داد و افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش در کشف مواد مخدر داشته‎ایم

افزایش 23 درصدی کشف مواد مخدر در لرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: از این متخلفین که در لرستان و استان‎های مرکزی دستگیر شدند حدود 405 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه چهار نفر دستگیر شده‎اند، اضافه کرد: همچنین در این خصوص سه دستگاه خودروی سواری توقیف شده است.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه محموله از جنوب شرق کشور بارگیری شده و قرار بود در استان‎های مرکزی و غرب تهران به فروش برسد، ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری نیروها در فرماندهی استان این دو باند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه از کشف بالغ بر دو تن و 650 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی سال جاری خبر داد و گفت: همچنین در این رابطه 52 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش در کشف مواد مخدر داشته‎ایم، افزود: در خصوص برخورد با خرده‌فروشان و پاکسازی نقاط آلوده حدود 13 هزار تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شده و هم اکنون لرستان در این رابطه یکی از استان‎های با کمترین آلودگی است.

مهدیان‌نسب به شناسایی 50 نقطه آلوده در استان اشاره کرد و گفت: برای پاکسازی این مناطق طرح‎های حجمی و عملیاتی مشترک نیروی انتظامی به صورت کامل مدنظر بوده و در نیمه دوم سال جاری عملیاتی خواهد شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از همه توان نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر استفاده خواهیم کرد چراکه این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، تقاضا داریم مردم نیز در این رابطه و پاکسازی نقاط آلوده همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.
انتهای پیام

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر