کد خبر: 30279
A

وزیر دفاع:به شدت با جدایی هر قسمتی از خاک عراق مخالفیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد که به جد قائل به استقلال عراق یکپارچه هستیم و با جدایی هر قسمتی از خاک عراق به شدت مخالفیم.

وزیر دفاع:به شدت با جدایی هر قسمتی از خاک عراق مخالفیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  سرتیپ امیر حاتمی عصر امروز در همایش آینده پژوهی در مسیر بالندگی و دفاع و امنیت که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، با بیان اینکه روندها در آینده پژوهی جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: یکی از مهترین روندها که باید به آن توجه کنیم وقوع انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است که یکی از تاثیرگذارترین روندها در منطقه و در جهان معاصر است و عمق این تاثیر به حدی است که بسیاری را بهت زده کرده به خصوص دشمنان ما در آمریکا به آن خیره مانده اند و کارهایی که علیه ما انجام می‌دهند همه از همان بهت وقوع انقلاب اسلامی، نشات می گیرد.

وی افزود: امروز به جای اینکه نمایندگان کنگره آمریکا و دولت آمریکا بنشینند و راهکار برای مشکلات عدیده راهبردی شان پیدا کنند، همچنان اصرار دارند که فرافکنی کنند و برای جمهوری اسلامی و ملت ایران هر روز تحریمی طراحی کنند که البته تاثیری هم نداشته است.

وزیر دفاع یادآور شد: در دفاع مقدس با شرق و غرب جنگیدیم و با همت جوانان خود توانستیم با موفقیت از آن آزمون رهایی یابیم در حالی که آمریکا برنامه ریزی کرده بود تا اختلافات در منطقه بماند اما میبینیم دو کشور برادر ایران و عراق چه رفاقتی دارند.

وی با اشاره به وضعیت فعلی عراق تصریح کرد: به جد قائل به استقلال عراق یکپارچه هستیم و با جدایی هر قسمتی از خاک عراق به شدت مخالفیم. آمریکا داعش را برای مصونیت اسرائیل درست کرد اما با مقاومت رزمندگان مقاومت امروز رو به احتضار است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر