کد خبر: 30319
A
"ایستادگی دنیا مقابل سخنان ترامپ دستاورد برجام است"

وزیر ورزش: انتقال فعالیت‌های ورزشی از مرکز به استان‌ها را دنبال می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سخنرانی اخیر ترامپ گفت: این نخستین‌بار است که غرب حرکتی را علیه ایران آغاز می‌کند و دنیا مقابل او می‌ایستد که این دستاورد برجام است.

وزیر ورزش: انتقال فعالیت‌های ورزشی از مرکز به استان‌ها را دنبال می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود سلطانی‌فر امروز (پنج‌شنبه) در شورای اداری استان همدان اظهار کرد: به غیر از دو، سه کشور عربی کوچک، تمام کشورهای اروپایی در حمایت از ایران و برجام ایستادند و از مواضع به حق و قانونی ایران دفاع کردند. به کار بردن لفظ خلیج "ع.ر.ب.ی" توسط ترامپ باعث شد هر ایرانی در دنیا متعرض رئیس جمهور آمریکا شود به طوری که وحدت و همدلی بین تمام جناح‌های سیاسی مثل دوران جنگ علیه تهاجم خارجی در کشور به وجود آمد.

سلطانی‌فر در ادامه گفت: در سفر قبل که در دهه فجر بود بازدیدهایی از مجموعه ورزشی مریانج شد و تصمیم گرفتیم یکی از جلسات فدراسیون‌ها در این مجموعه برگزار شود و چگونگی استفاده از این فضا برای برگزاری اردوها و مسابقات را خواهیم داشت. با وجود امکانات خوب در ملایر و نهاوند، سیاست انتقال فعالیت‌های ورزشی از مرکز به استان‌ها را دنبال می‌کنیم تا تمام امکانات موجود مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: امروز در کشور برای این که از ابزاری استفاده کرده و به ملت شادی و شعف دهیم و اوقات فراغتشان را پر کنیم، هیچ چیزی مثل ورزش و ارزان‌تر از آن نیست. کل هزینه‌هایی که در بخش ورزش می‌شود، یک چندم اعتبارات بخش‌های دیگر است اما در ایجاد وحدت ملی و غرور ملی تأثیر دوچندان دارد. ممکن است انتقاد شود که وزارت ورزش در چهار سال گذشته آن طور که باید و شاید از جوانان پشتیبانی نکرده اما آمار حکایت می‌کند که واقعیت‌ها با این تصور متفاوت است.

وی ادامه داد: در بخش وام ازدواج ۲۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ در کل کشور پرداخت شده بود اما در سال ۹۵ به ۹۸۰۰ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر این که بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار بخش جوانان کشور در سال ۹۶ است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ خانه جوان فعالی نداشتیم که در پایان سال ۹۵ به ۴۲ خانه فعال رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر