کد خبر: 30325
A

حسینی‌بوشهری: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پناهگاه ملت‌هاست

دبیر هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، گفت: رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی‌های خود سپاه پاسداران قهرمان را مورد هدف قرار داد، چه کسی است سپاه ما که پناهگاه ملت‌ها و مستضعفان است را نشناسد؟

حسینی‌بوشهری: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پناهگاه ملت‌هاست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، منطقه آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به حضور آیت‌الله شبستری در هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، اظهار کرد: از خدماتی که این عالم در طول ۲۳ سال در آذربایجان‌شرقی انجام دادند و به ویژه عنایتی که به برگزاری اجلاسیه داشتند قدردانی می‌کنیم . 

  وی افزود: به شهر و مرکز استانی قدم گذاشته‌ایم که مرکز مراجع و اندیشمندان است، این دیار مهد پرورش خسروشاهی‌ها، نجفی‌ها، مرعشی‌ها، شبستری‌ها، علامه‌ها، دوزدوزانی‌ها و... بوده است. 

 حسینی بوشهری با بیان اینکه این اجلاسیه در نوع خود بی نظیر یا کم نظیر است، افزود: این نشست‌ها با دستور مشخص شروع به کار می‌کند و به مسائلی در حوزه، مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین آسیب‌های اجتماعی پرداخت می‌کند . 

 وی با تاکید بر اینکه گزارش‌ کمیسیون‌ها را در این مراسم خواهیم شنید، گفت: هدف اصلی این اجلاسیه رسالت حوزه و  روحانیت در فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است . 

 نایب رییس جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم با تاکید بر اینکه ما باید شکرگزار نعمات الهی باشیم، خاطرنشان کرد: دشمنان با توطئه و برنامه‌ریزی قرار بود که اراده ملت را شکسته و روحانیت را منزوی کنند، اما امدادهای غیبی الهی به داد این ملت رسید و ما در وهله اول توانستیم با طاغوت مبارزه کنیم که مورد حمایت استکبار بوده است. 

 

وی در این خصوص اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب، نهادهای انقلابی شکل گرفت اما این انقلاب که به نام اسلام و اهل‌بیت(ع) شکل گرفته، مرحله سومی را نیز پیش‌رو دارد که مسیر تداوم انقلاب بوده و طبق منویات مقام معظم رهبری مرحله‌ی پایه‌گذاری تمدنی نوین است. 

 حسینی‌بوشهری بیان کرد: امروز ما هم دغدغه‌ی حکومت و هم دینداری مردم و همچنین ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی جامعه و تبلیغ در جامعه را داریم، امروز روحانیت حقیقتا آرامش ندارد! چنانچه پیامبر گرامی اسلام همواره دغدغه‌مند بود و آرامش نداشت، اگر روحانیت بگویند که آرامش داریم حرف درستی نخواهد بود چرا که باید همواره دغدغه‌مند باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر