کد خبر: 30992
A

افزایش ۲ میلیونی حقوق اعضای شورای شهر تهران

طبق مصوبه اخیر هیات وزیران دو میلیون تومان حقوق اعضای شورای شهر تهران افزایش یافته و به ماهانه 6 میلیون تومان رسید. این در حالی است که اعضای شورای قبلی حقوق 4 میلیون تومانی درسافت می کردند.

افزایش ۲ میلیونی حقوق اعضای شورای شهر تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، طبق مصوبه اخیر هیات وزیران دو میلیون تومان حقوق اعضای شورای شهر تهران افزایش یافته و به ماهانه 6 میلیون تومان رسید. این در حالی است که اعضای شورای قبلی حقوق 4 میلیون تومانی دریافت می کردند.

به گزارش تیتر شهر در جلسه 14 آبان سال جاری هیات وزیران ردیف های 3 و 4 جدول ماده 6 آیین نامه نحوی پرداخت، حق جلسه و مزایای اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را تصویب کردند.

آنطور که در مصوبه هیات وزیران آمده است حداکثر دریافتی اعضای شورای شهر تهران تا سقف 80 ساعت در ماه به ازاری هر ساعت 75 هزار تومان خواهد بود.

بر این مبنا متوسط هزینه یک عضو شورای شهر تهران با احتساب 6 میلیون تومان به عنوان حقوق ماهیانه 72 میلیون تومان در سال خواهد بود و در یک دوره 4 ساله  288 میلیون تومان اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت می کنند.

به عبارت دیگر حقوق 21 نفر عضو شورای شهر در 4 سال پیش روی 6 میلیارد و 48 میلیون تومان است.

حال باید دید که شورای پنجم شهر تهران که هزینه حقوقشان به اندازه بودجه یک منطقه تهران است؛ چه تاثیری در بهبود وضعیت پایتخت و حل مشکلات خواهند داشت.
 
 افزایش 2میلیونی حقوق اعضای شورای شهر تهران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر