کد خبر: 31013
A
با اشاره به توافق مجلس و قوه‌قضائیه

واعظی: نظر دولت درباره سپنتا نیکنام بر اجرای قوانین است

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به توافق مجلس و قوه‌قضائیه درباره حضور عضو زرتشتی شورای شهر یزد در جلسات این شورا گفت: نظر دولت و شخص رئیس‌جمهوری همواره بر این بوده که نمی توان قانون را ناگهانی تغییر دهیم.

واعظی: نظر دولت درباره سپنتا نیکنام بر اجرای قوانین است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری صبح امروز (چهارشنبه)درحاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایسنا درباره وضعیت حضور عضو زرتشتی شورای شهر یزد در جلسات این شورا اظهار کرد: با توجه به اینکه نظارت بر برگزاری انتخابات شوراها بر عهده مجلس شورای اسلامی است، مجلس از ابتدا موضوع مربوط به آقای نیکنام را دنبال کرده و خوشبختانه به توافقات خوبی نیز با قوه‌قضائیه رسیده‌اند.

وی افزود: براساس توافق مجلس و قوه‌قضائیه مقرر شده تا زمانی که قانون تغییر نکند، آقای نیکنام می تواند مانند دوره گذشته در جلسات شورای شهر حضور یابند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه همواره نظر شخص رئیس‌جمهور و دولت نیز همین بوده است، خاطرنشان کرد: نمی توانیم ناگهان قانون را تغییر دهیم بلکه باید هر قانونی که در زمان معین به تایید شورای نگهبان رسیده، از نوعی اعتبار برخوردار باشد تا همه کشور و نهادهای مختلف روی آن حساب باز کنند.

واعظی همچنین درباره جزئیات نامه اخیر رئیس‌جمهوری به مقام معظم رهبری گفت: رئیس‌جمهوری در نامه‌ای به رهبری موضع خود و دولت را درباره عضویت عضو زرتشتی شورای شهر یزد اعلام کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر