کد خبر: 31118
A

توصیه عجیب به عارف: فراکسیون امید را منحل کن!

اصلاح‎طلبان به فکر راه چاره افتاده‎اند و هیات رئیسه فراکسیون امید گمان می‎کند که انتشار فهرست می‎تواند واقعی‎ها را از بدلی‌ها جدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تلاش برای انتشار فهرست درحالی است که برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب اساسا این راهکار را مفید نمی دانند. چنانکه ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی معتقد است که این کار هیچ مشکلی را حل نمی کند. او در تاکید بر اینکه «عارف از ابتدا راه را اشتباه رفته است» گفت: « مشکل از اینجا شروع شد که 130 نفر با سرمایه اصلاح طلبی وارد مجلس شدند و فراکسیون اصلاح طلبان تشکیل ندادند».

وی افزود: «نام هایی مثل امید و اعتدال با اتمام دولت روحانی فراموش می شود همان طور که نام های مورد نظر احمدی نژاد برای دولت اش فراموش شد.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: « به نظر من بهترین راه این است که آقای عارف فراکسیون امید را منحل کرده و یک فراکسیون اصلاح طلبان تشکیل دهند. در این صورت مشخص شد که چه کسانی به اصلاح طلبان وفادار هستند».

قوامی با تاکید بر اینکه فراکسیون امید در این مدت بسیار ناتوان بوده است، گفت: « مشکل این فراکسیون آن است که از ابتدا راه را اشتباه رفتند و منتشر کردن فهرست نیز کمکی نخواهد کرد».

احمد شیرزاد دیگر فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلی ترین ضعف فراکسیون امید «لابی گری» است، گفت: «به اعتقاد من اگر اعضای و چهره های شاخص فراکسیون امید انرژی بیشتری برای لابی کردن و جلب نظر همکاران خود صرف کنند ، می توانند کارآمدتر عمل کرده و از میزان انتقادات موجود بکاهند».

محتشمی: نجفی نقش روحانی را بازی می‌کند

همچنین باشگاه خبرنگاران نوشت: محتشمی دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه در گذشته هم از آقای نجفی بیشتر رفتار عملگرایانه و محافظه‌کارانه سراغ داشتیم، گفت: او به نوعی از افراد استفاده می‌کند که در ارتباط با ادبیات اصلاح‌طلبانه چندان خود را بروز نمی‌دهند و این دسته از افراد بیشتر از آنکه نیروی اندیشه‌ای باشند، نیروی کاری هستند. 

وی با بیان اینکه نجفی نقش روحانی را با یک درجه پایین‌تر بازی می‌کند، اظهار کرد: نجفی همان نقش محافظه‌کارانه‌ای را که روحانی در کابینه بازی کرد، در شهرداری بازی می‌کند و باید منتظر بمانیم تا ابتکارات و خلاقیت‌های او را ببینیم که آیا با آنچه از او تعریف می‌شود مطابقت دارد یا خیر.

27216

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر