کد خبر: 32054
A

تفاهمنامه‌ غرس هزار اصله نهال در بلوارهای عنبرآباد منعقد شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد گفت: تفاهمنامه‌ همکاری این اداره با شهرداری عنبرآباد برای غرس یکهزار اصله نهال در بلوارهای این شهر منعقد شد.

تفاهمنامه‌ غرس هزار اصله نهال در بلوارهای عنبرآباد منعقد شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا ناصری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تفاهمنامه‌ همکاری با شهرداری عنبرآباد در زمینه غرس ‌هزار اصله نهال در بلوارهای این شهرستان از امروز آغاز شد.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه با توجه به توصیه ‌های دین مبین اسلام در زمینه اهمیت کاشت درخت و با هدف توسعه سرانه فضای سبز منطقه عنبرآباد منعقد شد.
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری غرس و توزیع 10 هزار اصله نهال دیگر نیز در عنبرآباد در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: همچنین به منظور افزایش پایداری و حفاظت خاک کاشت سه هزار اصله نهال برای احداث بادشکن بیولوژیک در اطراف اراضی زراعی این شهرستان در حال انجام است.
وی تصریح کرد: مجموع پروژه‌های نهالکاری شده در شهرستان عنبرآباد 295 هکتار است که از این میزان 120 هکتار جنگلکاری در راستای افزایش سرانه پوشش سبز منطقه و 175 هکتار دیگر نهالکاری با هدف مقابله با پدیده شوم بیابانزایی در مناطق بیابانی انجام شده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 هکتار و سه هزار متر مربع از اراضی این شهرستان رفع تصرف شده که بیشتر آن در بخشهای مرکزی و جبالبارز جنوبی بوده بر همین اساس از مردم تقاضا می‌ شود با تماس با شماره 1504 نسبت به اطلاع‌ رسانی در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر