کد خبر: 32067
A

میزبانی شهرستان کرمان از رقابتهای کشتی قهرمانی نوجوانان استان

مسئول هیات کشتی شهرستان کرمان گفت: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان استان به میزبانی هیات کشتی شهرستان کرمان، فردا (پنجشنبه) برگزار می شود.

میزبانی شهرستان کرمان از رقابتهای کشتی قهرمانی نوجوانان استان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی هیات کشتی شهرستان کرمان مهدی رضایی افزود: 12 تیم از سراسر استان کرمان از امروز میهمان مرکز این استان خواهند بود.
وی ادامه داد: وزن کشی مسابقات کشتی فردا صبح انجام می شود و رقابتهای کشتی گیران آزاد و فرنگی کار از ساعت 10 روز پنجشنبه و در 2 نوبت صبح و عصر آغاز خواهد شد.
رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی با شرایط جدید تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات با شرایط جدید و در رده سنی نوجوانان برگزار می شود به منظور حفظ آمادگی تیمهای شرکت کننده و همچنین درخواست مسئولان و مربیان شهرستانی این امکان برای تمام تیمها فراهم شد تا شب قبل در محل خوابگاه سعادت حد فاصل میدان فابریک و میدان خواجو اسکان یابند.
رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان استان کرمان به میزبانی هیات کشتی شهرستان کرمان در محل سالن باشگاه فرهنگی ورزشی پاس کرمان روز پنجشنبه 25 آبان طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در بخشنامه برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر