کد خبر: 32070
A

تیم فنی و تجهیزات آب و فاضلاب همدان در سر پل ذهاب فعال شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تیم فنی و تجهیزات این شرکت در شهر سر پل ذهاب مستقر و فعال شد.

تیم فنی و تجهیزات آب و فاضلاب همدان در سر پل ذهاب فعال شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه رفع مشکلات آب رسانی یک چهارم شهر سر پل ذهاب بر عهده استان همدان گذاشته شده است افزود: تیم فنی این شرکت متشکل از 20 نفر از متخصصین در سر پل ذهاب مستقر شده اند.
وی اظهار کرد: تجهیزاتی از استان شامل یک بیل ببکو، یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه بیل مکانیکی به این شهر ارسال شده است.
حسینی بیدار تصریح کرد: بر اساس تقسیم کار انجام شده ، رفع مشکلات آب رسانی یک چهارم شهر سر پل ذهاب بر عهده آبفای استان همدان گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: تعمیر انشعابات و شبکه اصلی آبرسانی شهر در این بخش با مدیریت و فعالیت تیم فنی اعزامی آغاز شده است.
وی خاطر نشان کرد: کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله از ساعاتی پس از حادثه توسط آبفای استان همدان با ارسال 10 هزار بسته آب تصفیه شده و اعزام یک دستگاه ژنراتور و تانکر آبرسانی سیار، 2 دستگاه خودرو پیکاپ، بیل مکانیکی، اکیپ تعمیرات و ژنراتور 20 کیلووات آغاز شده و ارسال آب بسته بندی و سایر کمک ها همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 530 کشته و هفت هزار و 460 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر