کد خبر: 32076
A

بیش از 70 درصد برنامه های فرهنگی خلخال توسط بسیج اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: بیش از 70 درصد برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال توسط بسیج این شهرستان اجرا می شود.

بیش از 70 درصد برنامه های فرهنگی خلخال توسط بسیج اجرا می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ جهانبخش عطایی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خلخال که با محوریت برگزاری برنامه های هفته بسیج برگزار شد افزود: توجه به برنامه های فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه در اولویت برنامه های کاری بسیج سپاه خلخال است.
وی گفت: وجود امنیت پایدار در کشور در داخل حلقه آتش منطقه و در حالی که ناامنی بیشتر کشورهای همسایه ایران اسلامی را تهدید می کند نتیجه وجود تفکر بسیجی در جامعه و حضور مردم در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی است.
وی از برنامه ریزی برای اجرای 150 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته بسیج از 29 آبان تا پنجم آذر خبر داد و افزود: برگزاری یادواره های شهدا ، تجمع بزرگ بسیجیان ، اعزام گروههای پزشکی به مناطق محروم روستایی و ویزیت رایگان اهالی این روستاها ، افتتاح پروژه های عمرانی ، همایش ما زنده ایم در مدارس و اجرای دهها برنامه ورزشی از جمله برگزاری مسابقات تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی از جمله برنامه های تداراک دیده شده برای هفته بسیج امسال این شهرستان است.
فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: کشور ما امروزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند وجود تفکر بسیجی در جامعه همانند دوران هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی و فرهنگی دشمن و دستیابی به اهداف توسعه کشور است.
فریدون بابایی با تبریک هفته بسیج بر لزوم همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی خلخال با بسیج سپاه در اجرای مناسب ویژه برنامه های هفته بسیج تاکید کرد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر