کد خبر: 32078
A

سرمربی دانمارک:با یکی از بهترین بازیکنان جهان به جام جهانی می رویم

سرمربی تیم فوتبال دانمارک بعد از هت تریک کریستین اریکسن در دیدار برگشت پلی آف مقابل ایرلند و کسب جواز حضور در جام جهانی 2018 گفت: اریکسن یکی از 10 بازیکن برتر جهان است و تیم ما با یکی از بهترین بازیکنان جهان به جام جهانی می رود.

سرمربی دانمارک:با یکی از بهترین بازیکنان جهان به جام جهانی می رویم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش رویترز، سه شنبه شب در آخرین دیدار دور برگشت پلی آف جام جهانی در قاره اروپا، تیم ملی ایرلند در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر متعصب خود که برای گرفتن جشن صعود به ورزشگاه «آویوا» آمده بودند از دانمارک پذیرایی کرد، اما تیم ملی فوتبال دانمارک با درخشش کم نظیر «کریستین اریکسن» که سه گل به ثمر رساند به برتری پنج بر یک رسید تا آخرین سهمیه قاره اروپا در جام جهانی 2018 را به نام خود ثبت کند.
دیدار رفت دو تیم در کپنهاگ به تساوی بدون گل انجامید.
'آگه هاریده' سرمربی دانمارک گفت: همه تیم هایی که به جام جهانی می روند بازیکنان ستاره ای دارند که می توانند موثر باشند. کریستین اریکسن هافبک تاتنهام امروز این را نشان داد.
وی گفت: مقابل رئال مادرید بازی او را دیدیم. او در حال حاضر در پست خود یکی از بهترین های اروپا است.
هاریده افزود: اریکسن در گلزنی و پاس گل دادن توانایی های بالایی را دارد.
سرمربی دانمارک در مورد پیش بینی خود از عملکرد شاگردانش در جام جهانی گفت: این امر به قرعه ما و تیم های هم گروهمان بستگی دارد. اما تیم من می خواهد فوتبال بازی کند و بهتر شود.
عملکرد ایرلند در این دیدار تاکتیک های مارتین اونیل سرمربی تیم را زیر سوال برد.
سرمربی ایرلند نیز پس از شکست سنگین مقابل دانمارک،گفت: چند شب پیش در کپنهاگ با قدرت بسیار جنگیدیم اما اکنون ناامید هستم.
اونیل گفت: در مدت چند دقیقه دو گل خوردیم. این گل ها بسیار ضعیف بودند. ما در نهایت مغلوب تیمی شدیم که از نظر تکنیکی از ما بهتر بود.
اونیل گفت که قصد دارد قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کند و هدایت تیم ایرلند را در راه صعود به جام ملتهای اروپا یورو 2020 به عهده بگیرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر