کد خبر: 32096
A

سرمربی جدید وستهام: باید از اول شروع کنیم

'دیوید مویس'، سرمربی جدید وستهام یونایتد ضمن تاکید بر توجه به عملکرد گذشته تیم، گفت: تلاش بیشتر و جدی تر باید اولویت اصلی بازیکنان باشد و باید از اول شروع کنیم.

سرمربی جدید وستهام: باید از اول شروع کنیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری رویترز، باشگاه وستهام که در فصل جاری، در 11 بازی ، 23 گل خورد و بدترین خط دفاعی اش را در لیگ برتر به ثبت رساند، هفته پیش 'اسلوان بیلیچ'، سرمربی سابق این تیم را برکنار کرد و مویس را به جای او گماشت.
مویس اسکاتلندی که بازی یکشنبه آینده تیمش برابر واتفورد، اولین بازی او در مقام سرمربیگری وستهام است، گفت: تلاش بیشتر و جدی تر باید اولویت اصلی همه بازیکنان و تیم باشد.
مویس در سایت باشگاه وستهام نوشت: توجه نکردن به آنچه در گذشته انجام دادیم به منزله حماقت است. ما باید گل هایی را که خوردیم و نیز قضیه ثبت بدترین خط دفاعی در لیگ برتر انگلیس را در نظر داشته باشیم. باید تلاش کنیم و راهی را برای توقف این روند پیدا کنیم.
سرمربی وستهام افزود: ما مهاجمان خوبی داریم و نمی خواهیم بازی تهاجمی را متوقف کنیم. نمی توانیم با انجام ندادن کارهایی که باید انجام دهیم، از انجام کار طفره برویم.
مویس در مورد تیم واتفورد گفت: آنها نسبت به یکدیگر متواضع تر هستند، برای تیم کار می کنند، با هم گل می زنند و با هم دفاع می کنند. ما باید از اول شروع کنیم و دوباره به بازیکنان شانس شروع بدهیم.
در حالی که وستهام تنها با 2 پیروزی در 11 بازی در رده هجدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد، واتفورد از همان شروع این لیگ در رده نهم جدول قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر