کد خبر: 32124
A

سفته های امضا شده توسط وزیر کار و استاندار همدان به تولید کننده همدانی تحویل داده شد

سفته های امضا شده توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و استاندار همدان به تولید کننده یکن آبادی در دفتر فرماندار همدان و با حضور جمعی از مسئولان به این تولید کننده تحویل داده شد.

سفته های امضا شده توسط وزیر کار و استاندار همدان به تولید کننده همدانی تحویل داده شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان ، تعهد ضمانت تولید کننده جوان یکن آبادی توسط وزیر و استاندار همدان امضا شد.
فرماندار همدان در این نشست با بیان اینکه استاندار نسبت به ایجاد اشتغال حساسیت ویژه ای دارند گفت: یکی از برنامه های مسئولان بازدید از واحدهای تولیدی روستایی است.
علی تعالی عنوان کرد: در روستای یکن آباد 2 واحد تولیدی قابل توجه توسط بخش خصوصی وجود دارد که با همت کارآفرینان جوان آن منطقه ایجاد شده است.
وی ادامه داد: یک واحد تولیدی پوشاک با اشتغال 150 نفر در این عرصه موفقیت های خوبی کسب کرده است که دارای چند شعبه عرضه مسقیم در شهر همدان و سایر نقاط کشور است.
فرماندار همدان خاطر نشان کرد: یکی از جوانان مستعد واحد تولیدی با 15 کارگر را احیا کرد و هنگام بازدید استاندار از این واحد گلایه هایی مبنی بر دریافت وام در این خصوص وجود داشت که برای فعال کردن یک دستگاه با مشکل مواجه شده بودند.
تعالی ادامه داد: زمانی این کارآفرین، خرید این دستگاه را شرط اشتغال بیش از 15 نفر در این واحد تولیدی بیان کرد، استاندار با توجه به دغدغه ای که در زمینه ایجاد اشتغال دارند در تماس تلفنی با رئیس صندوق کارآفرینی ضمانت دریافت وام این جوان را قبول کرد.
فرماندار همدان یادآوری کرد: در نشست شورای اشتغال استان این موضوع مطرح شد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار همدان نیز در این جلسه سفته ها را امضا کردند.
تعالی با اشاره به دشواری ضمانت بانک ها برای برخی از تولید کننده ها و سرمایه گذاران به ویژه در روستاها ، اظهار کرد: این موضوع در نشست با وزیر کار مطرح شد که برای روستاییان امکان معرفی ضامن کارمند و برخی تولید کننده ها که برای ضمانت باید وثیقه خارج از طرح ارائه دهند وجود ندارد و همین موضوع تولید و اشتغال را با مشکلاتی مواجه می کند که وزیر کار قول پیگیری این موضوع را دادند.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شنبه هفته جاری برای بهره برداری از چند طرح و شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی به استان همدان سفر کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر