کد خبر: 32131
A

خشنودی سرمربی آلمان از دومین تساوی شاگردانش در دیدارهای دوستانه

یوآخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از دو تساوی این تیم مقابل فرانسه و انگلیس در رقابتهای دوستانه در روند آماده سازی برای جام جهانی 2018 ابراز خرسندی کرد.

خشنودی سرمربی آلمان از دومین تساوی شاگردانش در دیدارهای دوستانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری ساکرنت، تیم آلمان دومین تیم اروپایی است که در هر 10 مسابقه خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی پیروز شده است. اما تیم آلمان در دیدار دوستانه سه شنبه شب مقابل فرانسه به تساوی دو بر دو دست یافت.
فرانسه تا دقیقه 93 از میزبان پیش بود و در آخرین ثانیه ها «لارس استیندل» کار را به تساوی دو بر دو کشید تا ژرمن ها همچنان بدون شکست باقی بمانند.
یواخیم لو در نخستین دیدار دوستانه بعد از تساوی بدون گل مقابل انگلیس در ورزشگاه ویمبلی، این بار تیم خود را با شش تغییر روانه میدان کرد.
لو از اینکه نوار شکست ناپذیری شاگردانش در 21 مسابقه قطع نشده است، ابراز خشنودی کرد.
سرمربی ژرمن ها، گفت: من از این دو بازی بسیار راضی هستم. ما نتایج خوبی مقابل دو حریف قدرتمند در سطح بالا کسب کردیم. انگلیس و فرانسه بازیکنان فوق العاده ای دارند.
لو گفت: اگر بتوانیم تحت فشار بازی کنیم، می توانیم فرصت های خوبی فراهم کنیم. خیلی مهم است که بازیکنان بعد از دریافت گل دستپاچه نشده و به بازی خود ادامه دهند.
ماریو گوتسه هافبک دورتموند معتقد است آلمان باید بسیار دلگرم شود؛ چرا که روند آماده سازی خوبی برای جام جهانی دارد.
وی گفت: این دیدار گامی در جهت درست بود. از بازگشت دوباره به تیم خوشحالم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر