کد خبر: 32142
A

التیماتوم بازیکنان سارویه به باشگاه

بازیکنان تیم لیگ برتری والیبال سارویه مازندران که تاکنون ریالی از دستمزد فصل جاری خود را دریافت نکردند ، در آستانه هفته هفتم این رقابت ها برای دریافت بخشی از حقوقشان برای باشگاه ضرب الاجل تعیین کردند .

التیماتوم بازیکنان سارویه به باشگاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بازیکنان و کادر فنی سارویه شرط کرده اند که در صورت پرداخت نشدن دستمزدشان پس از دیدار هفته هفتم در برابر پیکان تهران ( عصر امروز) از ادامه تمرین و بازی در هفته یازدهم امتناع خواهند کرد.
تیم سارویه که در دقیقه 90 پس از انصراف سازمان عمران شهرداری ساری جایگزین این تیم در رقابت های لیگ برتر مردان ایران شد، تاکنون نتوانست ریالی از دستمزد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند و این مساله سبب نارضایتی و بی انگیزگی بازیکنان و کادر فنی شده است.
سارویه از 6 هفته بازی در رقابت های والیبال لیگ برتر با کسب 7 امتیاز در رده نهم قرار دارد.
سرپرست باشگاه سارویه گفت که تیمشان در دقیقه 90 پس از انصراف عمران شهرداری این شهر برای جلوگیری از حذف سهیمه استان مازندران تشکیل شد و قرار بود تا مسئولان شهری برای ادامه کار کمک مالی داشته باشند.
کریم اکبری افزود : بازیکنان و کادر فنی با آشنایی با شرایط قرار داد منعقد کردند و در نیم فصل جاری باید بخشی از بی پولی ها را تحمل کنند تا بتوانیم در نیم فصل دوم کمک های به آنها داشته باشیم.
* دست خالی در جنگ
سرمربی سارویه گفت که بازیکنانش با دست خالی به جنگ با تیم های قوی می روند و با این وجود تاکنون نتیجه خوبی گرفتند.
بهزاد محمودی افزود افزود : بازیکنان تاکنون ریالی از دستمزدشان را نگرفتند و تاکنون از لحاظ اخلاقی به وظیفه خود در قبال تیم عمل کردند، ولی با دست خالی نمی توان از بازیکنان انتظار داشت تا انگیزه داشته باشند.
وی ادامه داد : بازیکنان قرار بوده در بازی با پیکان حاضر نشوند، ولی با پادرمیانی بزرگان تیم و کادر فنی باز هم قبول کردند که بازی کنند و امیدواریم تا مسئولانی که قول دادند پای کار بیایند و بخشی از دستمزد بازیکنان را پرداخت کنند تا آنها بتوانند با انگیزه در میدان حاضر شوند.
در رقابت های والیبال لیگ برتر 12 تیم حضور دارند که بانک سرمایه با 18 و تیم های کاله آمل و سارویه ساری نمایندگان مازندران به ترتیب در رده چهارم و نهم قرار دارند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر