کد خبر: 33501
A

مجید انصاری در باره قاسم سلیمانی چه نوشت؟/ قدر تو را می دانیم سردار!

مجیدانصاری در یادداشتی در روزنامه اعتماد به تجلیل از حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

خبر مسرت‌بخشی که امروز از سوی سردار قاسم سلیمانی در پیام به رهبر معظم انقلاب و در رابطه با برچیده شدن آخرین پایگاه و سنگرهای گروه امریکایی، صهیونیستی و وهابی داعش منتشر شد، موجب خوشحالی و سرور همه مردم ایران خصوصا خانواده معظم شهدای مدافع حرم را فراهم کرده است.
 روزی که این جنایتکاران با اعلام خلافت اسلامی در عراق مجموعه‌ای از جنایت‌های هولناک و کم‌نظیر تاریخ را رقم زدند و موجی از وحشت، خشونت، آدم کشی و نفرت را در بدترین شکل ممکن به راه انداختند و حضور نامیمون خود را در کشورهای مختلف اسلامی از آسیا تا آفریقا و دیگر کشورها گسترش دادند، کسی باور نمی‌کرد که در کوتاه‌مدت و میان مدت این توطئه بزرگ دشمنان اسلام قابل ریشه‌کن‌سازی باشد.
خصوصا با امکانات گسترده تسلیحاتی، مالی و تبلیغاتی که از سوی برخی کشورهای مرتجع منطقه و حمایت‌های مختلف رژیم باطل اسراییل در اختیار آنها قرار داده می‌شد و دو کشور عراق و سوریه را تا آستانه تجزیه کشاند و در موجی از تخریب و خون و غارت فرو برد.
 بسیاری از صاحب‌نظران نگران این بودند که سالیان دراز این شجره خبیثه در این منطقه و دیگر کشورها به جنایات خود ادامه دهد و نگرانی مضاعفی که علما و مسلمانان داشتند تخریب چهره اسلام و مسلمانان از رهگذر اقدامات وحشیانه این گروه تروریستی به نام دین و با شعار‌ الله‌اکبر بود.
خوشبختانه با هوشیاری ملت‌های مسلمان و هماهنگی و همدلی و وفاقی که خصوصا میان سه کشور مسلمان ایران، عراق و سوریه شکل گرفت و تدابیر بسیار ارزنده‌ای که مقام معظم رهبری و مرجعیت دینی عالی عراق در کنار برنامه‌ریزی‌های دقیق و هوشمندانه دولت‌های سه کشور و طرح‌های فوق‌العاده دقیق و کارشناسانه نظامی نیروهای مسلح عراق و سوریه و نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی و با رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های نیروهای داوطلب حشد الشعبی حزب‌الله لبنان و مدافعان حرم جمهوری اسلامی ایران و فاطمیون و زینبیون از پاکستان و افغانستان و دیگر نیروهای مردمی و رزمنده متحد در مقابل این جریان فاسد صورت گرفت موجب شد در مدت بسیار کوتاه‌تر از آنچه تصور می‌شد بساط این جریان تکفیری خطرناک برچیده شود.
در این میان نقش فوق‌العاده ارزنده و تعیین‌کننده فرمانده شجاع و سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی در این پیروزی بزرگ بر کسی پوشیده نیست. او با کوله باری از تجربه موفق و فداکاری‌های به یادماندنی 8 سال دفاع مقدس و با شناخت دقیق از موقعیت کشورهای منطقه و وضعیت داعش و دیگر گروه‌های مورد حمایت امریکا و اسراییل و مرتجعین منطقه توانست موثرترین خدمات مستشاری و طراحی عملیاتی و در پاره‌ای موارد حضور مستقیم فرماندهی برخی از عملیات را بر عهده بگیرد و به عنوان عاملی تعیین‌کننده در همدلی هماهنگی و وفاق نیروهای رزمنده مسلمان در مواجهه با این غده سرطانی خطرناک نقش برجسته‌ای داشته‌باشد که در ذهن و اندیشه مردم آسیب‌دیده از جنایات داعش در سطح منطقه و در جهان اسلام ماندگار خواهد ماند.
مردم قدرشناس ایران هم حتما قدردان خدمات فرزندان رشیدشان در دفاع از ایران اسلام و منافع ملی و تامین امنیت خود خواهند بود.

سردار سلیمانی نماد یک پاسدار واقعی با ارزش‌های والای انسانی و اسلامی است. شجاعت، ایمان، از خودگذشتگی، تدبیر شایسته و تعامل سازنده با همه جریانات و نیروهای موثر در این نبرد سرنوشت ساز از جمله ویژگی‌های ایشان است. به سهم خود به عنوان یک شهروند ایرانی از همه رزمندگانی که در پایان دادن به عمر داعش از خودگذشتگی نشان داده و در خلق این پیروزی موثر بودند تشکر کرده و دوام توفیقات آنها را خواستارم و امیدوارم سایر توطئه‌های علیه جهان اسلام با وحدت و هوشیاری مسلمانان نقش بر آب شود و در آینده شاهد اتحاد همه جهان اسلام، تامین منافع مسلمانان و مخابره با دشمنان قسم خورده آنان خصوصا رژیم صهیونیستی باشیم و یک بار دیگر توجه همه ملت‌ها و کشورهای اسلامی به سمت دشمن مشترک آنان یعنی اسراییل جلب شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر