کد خبر: 33514
A

پزشکیان: ایران توانست به کشورهایی که قربانی تروریسم بودند، کمک کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک شکست داعش در منطقه گفت که جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا توانست به کشورهایی که قربانی تروریسم بودند، کمک کند.

پزشکیان: ایران توانست به کشورهایی که قربانی تروریسم بودند، کمک کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی امروز  (چهارشنبه) مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه گفت: قرار است بیانیه‌ای از سوی همه نمایندگان در خصوص شکست داعش صادر شود.

وی افزود: این اتفاق دستاورد بزرگی در مقابل توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های سلطه طلب در منطقه است که امیدوار بودند با این کارها بتوانند کشورهای اسلامی به خصوص ایران را وادار کنند تا کوتاه بیایند. کاری که عزیزان نیروهای قدس ما و کشورهای عراق و سوریه برای دفاع از سرزمین خود انجام دادند کار بسیار خوبی بود و سیاست‌هایی که رهبر معظم انقلاب در این زمینه ابلاغ کردند و از روز اول در مقابل این توطئه ایستادند، قابل ستایش است.

نایب رئیس مجلس یادآور شد: کارهایی که سردار بزرگ، سردار سلیمانی برای کمک به نیروهای مسلح انجام داد، بسیار با ارزش است و جای قدردانی دارد. این اتفاق مبارزه‌ای در مقابل تروریست‌ها بود که در حقیقت ایران در صف مقدم آن قرار گرفت. ما مدیون شهدای حرم و کسانی هستیم که در مقابل شیطنت‌های آنها ایستادیم. آنها دم از دموکراسی و آزادی و مبارزه با تروریسم می زدند در حالی که ما قربانیان تروریسم بودیم.

وی همچنین گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا توانست به کشورهایی که قربانی تروریسم بودند، کمک کند که با قدرت پیروز شوند و این جای قدردانی دارد. ما این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، سردار اسلام سردار سلیمانی و مردم عراق و سوریه و همه رزمندگان تبریک می گوییم.

، نادر قاضی پور در ابتدای جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری مستند به ماده ۱۱۰ آیین نامه دخلی مجلس یادآور شد: براساس این ماده در هر جلسه مجلس قبل از وررود در دستور، رئیس مجلس می تواند در مورد گزارشات مهم و مسائل روز مطالبی را بیان کند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیروزی های نیروهای اسلام بر کفر یعنی داعش انتظار داریم رئیس جلسه این پیروزی را به رهبر انقلاب، نیروهای مسلح، ملت ایران، عراق و سوریه تبریک بگویند تا بدانند دولت، مجلس و نیروهای مسلح همه تابع رهبری هستند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر