کد خبر: 33522
A

نشست شورای برنامه ریزی استان تهران به میزبانی ملارد برگزار شد

دوازدهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با هدف بررسی راه کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملارد برگزار شد.

نشست شورای برنامه ریزی استان تهران به میزبانی ملارد برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرماندار ملارد در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری این نشست گفت: این نشست به صورت مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد با هدف بررسی راه کارهای اقتصاد مقاومتی و رفع برخی مشکلات و نیازهای شهرستان ملارد برگزار شد.
بهمن خطیبی گفت: در این نشست علاوه بر استاندار تهران، نعمت اله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، امام جمعه و جمعی از مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی و جمعی دیگر از و مدیران کل استان و معاونان حضور داشتند.
وی افزود: در این نشست کارگروه های تخصصی مسائل مختلف از جمله مبلمان شهری ، آب آشامیدنی ، کشاورزی ، نبود تخت بیمارستانی ، توسعه محورهای ترددی ، ارتقاء زیر ساختهای شهری ، فرهنگی ، آموزشی و عمرانی را مورد ارزیابی قرار دادند.
خطیبی تأکید کرد : شهرستان ملارد با بیش 400 هزار نفرجمعیت از مناطق مهاجر پذیر بوده و ساکنان آن از اقشارمحروم جامعه هستند، و می طلبد به زیر ساختهای بهداشتی درمانی ، اجتماعی ، فرهنگی و بخصوص بخش اشتغال این منطقه بطور ویژه توجه شود.
همچنین استاندار تهران صبح امروز و در ابتدای ورود به شهرستان ملارد به همراه معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در مرقد مطهر امامزاده ابراهیم(ع) و گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان های امام و شهداء تجدید میثاق کرد.
استاندار تهران در سفر یک روزه به ملارد همچنین با نخبگان و صاحب نظران، اعضای شوراهای اسلامی و آحاد مردم به منظور آشنایی با نیازهای این شهرستان دیدار می کند.
محمد حسین مقیمی همچنین ظهر امروز با شرکت در مسجد جامع مارلیک بعد از اقامه نماز ظهر با اهالی مارلیک و شهر ملارد دیدار و ملاقات عمومی خواهند داشت .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر