کد خبر: 33528
A

امام جمعه گناوه: درس دشمن شناسی باید از وصایای شهدا آموخت

امام جمعه گناوه گفت: همه وظیفه داریم وصایای شهدا را که در آن دنیایی از معرفت وجود دارد و درس دشمن شناسی به ما می آموزد باید مرور، مطالعه و الگوگیری شود.

امام جمعه گناوه: درس دشمن شناسی باید از وصایای شهدا آموخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی سه شنبه شب در سی ودومین یادواره شهید والامقام علی محمدی در مسجد شهید حر خسروی این بندر افزود: غفلت کردن و نشناختن دشمنان باعث خواهد شد تا به ما شبیخون زده و به اهداف شوم خود برسند که وصایای شهدا دارای پیام های زیاد و چراغ راهی روشن در مقابله با آنان است.
وی با بیان اینکه اخلاص، ایمان، عشق به حسین (ع) و ارتباط با ذات کبریایی حق از ویژگی های بارز و برجسته شهدای والامقام بود، گفت: وصایای شهدا باید در مدارس و دانشگاهها تدریس شود تا جوانان از آنها الگوگیری کنند.
امام جمعه گناوه به صدور پیام سرداررشید و افتخار عالم اسلام سلیمانی به رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و افزود: پیام سردار حامل پیروزی بزرگ تفکر بسیجی بر تفکر خبیث داعش بود که ریختن خون مسلمان شیعه و سنی برای آن گروه تکفیری و جنایتکار تفاوتی نداشت.
وی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب نعمت بی بدیلی است که به مسلمانان و آزادیخواهان عطا کرده و باید قدر این موهبت بزرگ را بدانیم.
رکنی حسینی گفت: پیروزی های غرور آفرین مسلمانان در اقصی نقاط جهان بخاطر وجود مرجع بزرگ عالم شیعه حضرت آیت الله خامنه ای است.
در این آیین شعرو مداحی اجرا و 2 تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهید محمدی پرداختند و در پایان پایگاه مقاومت بسیج مسجد شهید حر خسروی افتتاح شد.
شهید علی محمدی در سی ام آبان سال 1364 در منطقه عملیاتی شرحانی در جنوب به درجه رفیع شهادت نایل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
**
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر