کد خبر: 33530
A

لیگ قهرمانان اروپا/تمجید زیدان از بازی رئال در دیدار مقابل آپوئل

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از پیروزی پر گل مقابل آپوئل نیکوزیا و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد جدی شاگردان خود در این دیدار تمجید کرد.

لیگ قهرمانان اروپا/تمجید زیدان از بازی رئال در دیدار مقابل آپوئل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری ساکرنت، رئال مادرید سه شنبه شب میهمان تیم آپوئل نیکوزیا قبرس بودند و این تیم را با نتیجه شش بر صفر مغلوب کرد. لوکامادریچ در دقیقه 23، کریم بنزما 39 و 45، ناچو در دقیقه 41 و کریستیانو رونالدو در دقایق 49 و 54 گلزنی کردند و برتری تیم شان را در این بازی رقم زدند.
تیم رئال با کسب این برد 10 امتیازی شد و به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد.
با توجه به برتری تاتنهام در دیگر دیدار گروه اچ مقابل بروسیا دورتموند، صدرنشینی تاتنهام قطعی شد و رئال به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی راه یافت.
زیدان گفت: مهمترین مسئله صعود تیم بود و گلزنی بنزما و رونالدو هم جزو نکات مثبت این دیدار بود.
زیدان گفت: مسئله مهم صعود تیم به یک هشتم نهایی، بسته نگه داشتن دروازه، زدن شش گل که دو گل آن را بنزما و دو گل دیگر را رونالدو زدند، بود. همه می توانیم خوشحال باشیم. بازیکنانی هم که کمتر بازی می کنند و در این دیدار دقایقی فرصت بازی یافتند می توانند خوشحال باشند. بهترین چیز نحوه بازی ما بود که در حال پیشرفت است.
سرمربی رئال همچنین با تحسین بنزما گفت ما بازی جدی و حرفه ای انجام دادیم. زود به گل رسیدیم و در پایان به آنچه می خواستیم دست یافتیم. این کار آسان نیست. ممکن است بگویند ما شش گل زدیم و آپوئل تیم بدی است، اما اینگونه نیست. ما یک بازی جدی انجام دادیم.
زیدان سخنان یک خبرنگار در مورد صعود رئال به عنوان تیم دوم گروه و احتمال دریافت یک قرعه سخت در مرحله حذفی را رد کرد و گفت: ما می دانیم حتی اگر بازی آخر را هم ببریم، جایگاه دوم گروه را کسب می کنیم. بنابراین کاری از دست ما برنمی آید. من بدبین نیستم. همه تیم هایی که صعود می کنند، تیم های خوبی هستند. اما هر تیمی که مقابل رئال بازی کند دیدار دشواری خواهد داشت.
زیدان افزود: گرت بیل، کیلور ناواس و ماتئو کوواچیچ احتمالا برای دیدار روز شنبه مقابل مالاگا در چارچوب رقابت های لالیگا به تیم ملحق می شوند.
وی گفت این سه بازیکن روز پنجشنبه با تیم تمرین می کنند. بعد از آن باید ببینیم چه پیش می آید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر