کد خبر: 33531
A

استاندار خوزستان نابودی گروه تکفیری صهیونیستی داعش را تبریک گفت

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با صدور پیامی پیروزی مقتدرانه بر گروه تروریستی صهیونیستی داعش را تبریک گفت.

استاندار خوزستان نابودی گروه تکفیری صهیونیستی داعش را تبریک گفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان در پی پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و پاکسازی کامل کشورهای عراق و سوریه از لوث وجود گروه تکفیری داعش ، استاندار خوزستان در پیامی با تبریک این موفقیت بزرگ از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان جبهه مقاومت و به ویژه مدیریت و فرماندهی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در نبرد با دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام قدردانی نمود و یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.
متن پیام استاندار خوزستان به این شرح است:
بسم ا... الرحمن الرحیم

'إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا'
امروز پایان شجره خبیثه داعش بر کشور عراق و سوریه توسط سردار دلاور اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلام شد ، امروز را می توان با آیه کریمه قرآن مجید 'اذا جاء نصرا... و الفتح' را بشارت دهنده پیروزی مومنین و مخلصان پاک خداوند بر ستمکاران و خونخواران جهان را محسوب کرد.
حکومت نامشروع داعش که توسط برخی از کشورهای غربی و صهیونیستی و نوکران منطقه ای بنا شد امروز به بن بست و نابودی کامل رسیده است. این سنگدلان تاریخ که خونریزی و قتل عام بشری را افتخار خود می دانند با خفت و خواری و ذلالت به نیستی و محو از صفحه روزگار تبدیل شدند.
فتنه داعش در منطقه همچون شمشیری خون آلود، به زن ،کودک ، پیر و جوان رحم نکرد و چه جنایت های بی رحمانه ای را در حق بشریت انجام دادند ، نبود پایبندی به مبانی انسانیت و عقلانیت در این گروه تروریستی باعث شد که مردم جهان نسبت به آن دچار تنفر و انزجار شدید شوند و هر انسان آزاده ای با هر کیش و آیینی بر اعمال قبیح و جنایتکارانه ی آنان مُهر محکومیت بزند و آرزوی نابودی را برای آنان داشته باشد.
در این بین پایداری ملت عراق و سوریه در نابود کردن داعش و هم پیمانانش باعث شد این فتنه عظما ، نتواند بر این 2 کشور مستولی شود و با توان جوانان ، پیران و زنان ، گریز و نابودی را برای این فرقه ضاله به همراه آورند.
در وادی نبرد حق علیه باطل ، ملت ایران امتحان خوبی در دفاع از اسلام و حرمین امامان انجام دادند؛ سربازان حرم ، این مدافعان حماسه ساز حرم ، این دلیر مردان غیرتمند با روانه شدن بسوی جبهه های مبارزه با داعش نشان دادند ایرانی همواره در هر جا اراده کند جان خود را در کف دست گذاشته و عاشقانه برای دفاع ازاسلام ، ارزش ها و میهن اسلامی به مقابله بر می خیزد.
مدافعان باارزش حرم و شهیدان حرم را می توان از نابودکنندگان اصلی داعش در منطقه دانست و به آنها افتخاری عظیم و والا باید داشت و همواره بر این شیرمردان درود فراوان باید فرستاد که بدون شک استان خوزستان با تقدیم شهدای بسیاری نقش مهمی در این پیروزی داشتند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره کلیه شهدای مدافع حرم که جانانه در این مسیر گام برداشتند، این پیروزی عظیم و تاریخی را به مردم شریف ایران ، رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش جمهوری اسلامی ، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان ( عج) و مردم استان خوزستان به ویژه به خانواده های گرانقدر شهدای مدافع حرم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عمری با عزت و سربلندی برای همه ، به ویژه مردم استان خوزستان مسالت دارم.
غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان
سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا ، پایان سیطره گروه تکفیری بر کشورهای عراق و سوریه را با به اهتزازدرآوردن پرچم سوریه بر فراز شهر راهبردی بوکمال اعلام کرد.
6065 / 6037
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر