کد خبر: 33538
A

بازی با سایپا آخرین فرصت بازیکنان به باشگاه سارویه

بازیکنان باشگاه سارویه که به دلیل پرداخت نشدن دستمزدشان دست به اعتصاب خاموش زده بودند، یک بار دیگر با پادرمیانی سرمربی تیمشان حاضر شدند تا هفته هشتم این رقابت ها نیز به میدان بروند.

بازی با سایپا آخرین فرصت بازیکنان به باشگاه سارویه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با گذشت هفت هفته از رقابت های والیبال لیگ برتر مردان ایران تاکنون بازیکنان سارویه که با انحلال سازمان عمران شهرداری ساری شکل گرفت، هیچ دستمزدی دریافت نکردند.
بازیکنان این تیم که هفته گذشته هم بازی هفته هفتم را آخرین فرصت برای باشگاه جهت پرداخت دستمزدشان اعلام کرده بودند ، یک بار دیگر فرصتشان را برای باشگاه تمدید و اعلام کردند که هفته هشتم نیز به میدان می روند .
تیم سارویه که از هفت بازی گذشته اش با 7 امتیاز در رده دهم این رقابت ها قرار دارد، امروز در هفته هشتم این رقابت ها میهمان سایپا تهران است که با 9 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.
طبق اساسنامه فدراسیون والیبال باشگاهها موظفند تا پایان نیم فصل اول که 3 دیدار تا پایان آن باقی است، حداقل 80 درصد از دستمزد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند ولی این بند از اساسنامه تاکنون برای باشگاه سارویه که با وعده مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر جانشین عمران ساری شد، محقق نشد.
سرمربی سارویه با تایید فرصت دوباره بازیکنانش به باشگاه برای پرداخت دستمزدشان گفت که با پادرمیانی کادر فنی بازیکنان حاضر شدند تا هفته هشتم نیز با وجود پرداخت نشدن دستمزدشان به میدان بروند و پس از این بازی چنانچه وعده ها محقق نشود، تصمیم گیری کنند.
بهزاد محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در شرایط فعلی بازیکنان ما هیچ دستمزدی دریافت نکردند و برای امرار معاش روزانه نیر با مشکل مواجهند و با چنین وضعیتی نمی توان انتظار بازی خوب و برد از بازیکنان داشت.
وی ادامه داد : کسانی که با انحلال عمران ساری با وساطت باشگاه سارویه را به میدان کشیدند تا امتیاز لیگ برتری ساروی ها از دست نرود، امروز برای کمک به تیم ها به میدان بیایند و به وعده ها خود جامه عمل بپوشند.
محمودی اظهار داشت : با این وجود بازیکنان ما علاقه مندی خود را به تیم و باشگاه ثابت کردند و یک بار دیگر به میدان می روند و امیدواریم با نتیجه خوبی که در برابر سایپا می گیریم ، مسئولان نیز به وعده خود عمل کنند.
در رقابت های لیگ برتر والیبال ایران 12 تیم حضور دارند که بانک سرمایه با 21 امتیاز در صدر و پدافند رعد کاشان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر