کد خبر: 33546
A

لیگ قهرمانان اروپا/گواردیولا: سیتی در این فصل شخصیت قهرمانی را نشان داد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به دنبال برتری مقابل فاینورد و ادامه نوار پیروزی های شاگردانش در 16 مسابقه گفت: در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس و جام حذفی انگلیس شخصیت قهرمانی تیم را نشان دادیم.

لیگ قهرمانان اروپا/گواردیولا: سیتی در این فصل شخصیت قهرمانی را نشان داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال منچسترسیتی بامداد چهارشنبه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه اف در ورزشگاه اتحاد، میزبان تیم قعرنشین فاینورد بود. شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این صعود خود را با 12 امتیاز از این گروه قطعی کرده بودند، نیازی به برد در این دیدار نداشتند. با این حال این تیم را با نتیجه یک برصفر شکست داده و 15 امتیازی شدند.
سیتی برای گشودن دروازه حریف تا دقیقه 88 صبر کرد. گل رحیم استرلینگ صدرنشینی سیتی را در گروه اف قطعی کرد.
شاگردان گواردیولا پیشتر صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده بودند، با این حال پپ گواردیولا اذعان کرد که حفظ این استاندارد بالا برای تیم او سخت است. سیتی در لیگ فوتبال جزیره هم با برتری هشت امتیازی صدرنشین است.
گواردیولا گفت: پیروزی بهتر از نبردن است، اما ما عملکرد تیم را تحلیل می کنیم. در نیمه اول می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما گاهی کار دشوار است.
سرمربی سیتی با اشاره به گل فوق العاده استرلیگ که با پاس عالی گوندوگان بدست آمد، گفت: او گل های مهمی می زند. او هنوز جوان است و می تواند پیشرفت کند.
در این دیدار فیل فودن و براهیم دیاز از آکادمی باشگاه در اواخر وقت این دیدار فرصت بازی پیدا کردند.
گواردیولا در این باره گفت: باشگاه می تواند به خاطر اینکه بازیکنان تیم خود را پرورش می دهد، به خود افتخار کند.
سیتی با رکورد 100 درصد صدرنشین گروه اف شد و اکنون امکان حضور این بازیکنان جوان در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل شاختار دونتسک وجود دارد.
گواردیولا ضمن تمجید از آکادمی باشگاه گفت: این بازیکنان جوان برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند. اینها استعدادهای جوان هستند، اما تیم ما خیلی بزرگ نیست و باید ببینیم در بازی بعدی چه پیش می آید.
وی گفت: آنها می توانند مدت زیادی در باشگاه بمانند و به پیشرفت باشگاه کمک کنند.
سیتی باوجود صدرنشینی، در مرحله حذفی احتمالا با رئال مادرید، بایرن مونیخ، یا یوونتوس روبرو می شود.
سرمربی سیتی گفت: یک بازی هنوز مانده است. مهم این است که 15 امتیاز داریم. قرعه کشی یک هشتم نهایی مهم نیست.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر