کد خبر: 33560
A

نماینده شادگان: دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به مساله ریزگردها داشته باشند

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از دولت و نمایندگان مجلس درخواست کرد تا توجه ویژه‌ای به مساله ریزگردها شود.

نماینده شادگان: دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به مساله ریزگردها داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد در تذکر شفاهی امروز خود در جلسه علنی مجلس پیروزی جبهه مقاومت بر تکفیری‌های داعش را تبریک گفت.

وی همچنین در تذکری به رئیس جمهور اظهار کرد: آقای رئیس جمهور در مدت مسئولیت خود بارها و بارها قول دادند و مصوباتی در مورد حل مشکل ریز گردها به تصویب رسید حتی در سال ۹۳ که ریزگردها مشکلات جدی را ایجاد کرد، دولت تشکیل جلسه داده و بعد از آن نیز در ۱۵ فروردین ماه سال جاری مصوبات دیگری در مورد ریز گردها تصویب شد اما هنوز اجرایی نشده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور و دولت و همچنین نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم که توجه ویژه‌ای به مساله ریزگردها شود، در این روزها وضعیت گرد و غبار به حدی رسیده که قابل تحمل نیست و در روز گذشته ۲۶ برابر  حد مجاز بوده است که ۵۰ نفر روانه بیمارستان شدند، ضروری است که اقدام جدی و موثری به عمل آید.

ناصری نژاد در پایان بیان کرد: اگر به داد خوزستان نرسید تبدیل به خاکستان می‌شود، خیر و برکت از خوزستان است اما نفس مردم در سینه‌ها حبس شده است و در وضعیت بسیار بدی به سر می برند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر