کد خبر: 33561
A

حفظ آبروی انسانها، باید اساسی ترین شاخصه گزینش باشد

معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال تاکید کرد: احترام به ارباب رجوع و حفظ آبروی انسانها باید از اساسی ترین شاخصه های مسئولان گزینش باشد.

حفظ آبروی انسانها، باید اساسی ترین شاخصه گزینش باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید درخشان نیا روز چهارشنبه در همایش فرماندهان بسیج و مسئولان گزینش سازمان ثبت احوال کشور در مشهد افزود: گزینشگران باید با حفظ حرمت و آبروی انسانها و با قضاوت به دور از غرض ورزی، افرادی را انتخاب کنند که برای کشور و نظام منشاء خیر باشند.
درخشان نیا، ممیزان را به امانتداری سفارش و خاطرنشان کرد: ریاکاری به اسلام و نظام آسیب می رساند و انسان ریاکار دارای ظاهر و باطن متفاوتی است.
رئیس سازمان ثبت احوال ادامه داد: یک برخورد نامناسب با مردم نگرش آنها نسبت به نظام را تغییر می دهد لذا برای رشد و رسیدن به توسعه باید اخلاص داشته باشیم. مردم نباید اعتمادشان به کارگزاران را از دست بدهند چرا که اعتماد در طول زمان به وجود می آید ولی در یک لحظه از بین می رود.
وی ادامه داد: هم اکنون در خطر قرار داریم، انسانهایی با ریاکاری جای انسانهای پاک را می گیرند این در حالی است که انسانهای خدوم اگر از صحنه کنار روند آسیب زیادی به جامعه می رسد.
همایش فرماندهان بسیج و مسئولان گزینش سازمان ثبت احوال کشور در مشهد امروز آغاز شده و تا دوم آذرماه ادامه دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر