کد خبر: 33565
A

کتاب خاطرات کارفرمایان کارآفرین تامین اجتماعی منتشر شد

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به منظور بهره گیری از تجربیات و آموخته های کارفرمایان و کارآفرینان برتر و تاثیرگذار کشور، کتاب 'خاطرات کارفرمایان کارآفرین' را منتشر کرد.

کتاب خاطرات کارفرمایان کارآفرین تامین اجتماعی منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از سازمان تامین اجتماعی، این کتاب حاصل برگزاری مسابقه بزرگ خاطره نویسی ویژه کارفرمایان کشور است که فراخوان آن تحت عنوان 'چگونه کارآفرین شدم' در تابستان سال 1395 از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی منتشر و در سطح استان های سراسر کشور اطلاع رسانی شد.
در جریان برگزاری این مسابقه، در مجموع ٧٠ خاطره به دبیرخانه برگزاری این مسابقه ارسال شد که پس از بررسی این آثار در کمیته ای متشکل از نمایندگان معاونت فنی و درآمد، اداره کل روابط عمومی و اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان تامین اجتماعی و نمایندگانی از سوی موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه، ٢٠ اثر حائز شرایط انتخاب و شایسته تقدیر شناخته شد.
این کتاب حاوی خاطرات جالب و خواندنی کارآفرینان بزرگ و برتر کشور در حوزه تولید، کار و اشتغال و اظهار نظر در خصوص تاثیر عملکردها و فعالیت های سازمان تامین اجتماعی بر رونق بازار کار، اشتغال و تولید کشور است.
در این کتاب خواننده با خاطرات کار آفرینانی از جمله؛ موسس صنایع غذایی بهروز، بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر و خالق زر ماکارون، مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز، بنیانگذار اولین تاکسی سرویس زنان، مجری ساخت میکروسکوپ اتمی و تولید کننده لباس های نظامی آشنا خواهند شد.
براساس این گزارش، خوانندگان این کتاب شاهد موفقیت افرادی خواهند بود که با ایده نو، تفکر خلاق و کاربردی، پشتکار و تلاش فراوان به نتایج ارزنده ای در عرصه اقتصادی و اجتماعی دست یافته اند.
سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد که 18 نوع خدمت بیمه ای و درمانی به آنها ارائه می دهد، همچنین براساس آمار سازمان تامین اجتماعی؛ بیش از یک میلیون و 500 هزار کارگاه تولیدی مشمول تامین اجتماعی هستند.
اجتمام ** 7268 ** 1418
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر