کد خبر: 33572
A

گرامیداشت زادروز بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه آستارا

شصتمین زادروز مهدی جوهری بازیکن دهه 60 تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با حضور فوتبال دوستان آستارا در ورزشگاه وحدت این شهر گرامی داشته شد.

گرامیداشت زادروز بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه آستارا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پیشکسوتان فوتبال آستارا عصر سه شنبه در ورزشگاه وحدت این شهرستان، خاطرات دهه 60 و روزهای درخشش مهدی جوهری بازیکن آستارایی تیم فوتبال ملوان را زنده کردند.
شاهین شربیانی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: جوهری از اوایل سال 50 فوتبال را با بازی در تیم های گمرک، صنعت نفت و آتش نشانی آستارا آغاز کرد و در سال 64 به عنوان دفاع به تیم ملوان دعوت شد و تا سال 67 بازی کرد.
وی افزود: جوهری با بزرگان زیادی در تیم ملوان نظیر غفور جهانی، سیروس قایقران، محمد احمد زاده و جواد گروهی هم بازی شد و در آستارا پرورش بازیکنانی نظیر پایان رافت را مدیون راهنمایی های جوهری هستیم.
وی اضافه کرد: برای کشف استعدادهای فوتبال در آستارا 6 مدرسه فوتبال راه اندازی شده است و از تجارب بزرگانی نظیر جوهری استفاده می شود.
مهدی جوهری متولد سال 1336 است و باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در سال 1348 تاسیس شده و همچنان به عنوان یکی از باشگاه های مطرح کشور فعال است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر