کد خبر: 33582
A

سردار جوانی: داعش را مقاومت از پا درآورد نه مذاکرات

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: فروپاشی گروهک تکفیری- تروریستی داعش که یک پشتوانه بسیار قوی داشت، را می‌توان فروریختن یک جبهه گسترده و توانمند غربی، عبری و عربی دانست.

سردار جوانی: داعش را مقاومت از پا درآورد نه مذاکرات

دیده بان ایران: سردار یدالله جوانی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون اینکه مذاکرات موجب موفقیت در راه مبارزه با داعش و گروه‎های تروریستی است، اظهار داشت: اینکه بخواهند عده ای نقش مذاکرات را در شکست داعش مطرح کنند حرف نادرستی است. آن چیزی که داعش را از پا درآورد حماسه ها و مجاهدت ها و مبارزات و مقاومت های ائتلاف مبارزه با داعش بود.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص سناریوی جدید عربستان برای بحران آفرینی در کشور لبنان، تأکید کرد: سعودی ها بازیگر سناریوهای غربی ها برای منطقه هستند و در این سالها علیرغم تلاش ها و هزینه های بسیار نتوانستند به اهدافی که داشته اند برسند. امروز نیز می توان گفت این سناریوی کودکانه ای که آل سعود شروع کرده و سعد حریری را به زور مجبور به استعفا و او را در عربستان بازداشت کرده است، با هوشمندی ملت لبنان با شکست روبرو خواهد شد.ملت لبنان با آگاهی ای که امروز دارند اجازه خلع سلاح شدن لبنان و منزوی شدن این گروه مقاومت را نمی دهند و قطعاً توطئه های عربستان با شکست روبرو خواهد شد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: ملت لبنان که بارها مورد تهاجم رژیم صهیونیستی قرار گرفته و از طرفی شاهد توطئه های عربستان برای به خاک و خون کشیدن ملت های منطقه بوده است هرگز اجازه نخواهد داد و نمی پذیرد که به گروه حزب الله فشار آورده شود زیرا حزب الله تأمین کننده منافع آنهاست.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر