کد خبر: 33607
A

تکواندوکاران ایران از بامداد فردا در چین مبارزه می کنند

اعضای تیم های زنان و مردان تکواندوی ایران از بامداد فردا (پنجشنبه) مبارزات خود در مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم چین را آغاز می کنند.

تکواندوکاران ایران از بامداد فردا در چین مبارزه می کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم‌های ملی تکواندو ایران که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم راهی شهر «ووشی» چین شده اند، تمرینات خود را امروز (چهارشنبه) و به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای شرکت در این رویداد در سالن «تای هو» برپا کردند.
هوگوپوشان ایران در بخش مردان با ترکیب «حمیدرضا هادیان»، «هادی تیران» و «ابراهیم صفری» در وزن منهای 58 کیلوگرم، «ابوالفضل یعقوبی»، «میرهاشم حسینی» و «سروش احمدی» در منهای 68، «مهدی خدابخشی»، «عرفان ناظمی» و «بهزاد ایلخانی» در منهای 80 و «احمد محمدی» در به اضافه 80 کیلوگرم و با هدایت «مهدی بی باک» در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.
«ناهید کیانی» و «سودابه پورصادقی» در منهای 49 کیلوگرم، «پریسا جوادی» و «مهسا پورمیرزا» در منهای 57، «مبینا بابالو» و «زهرا شیدایی» در منهای 67، «فاطمه مصطفایی»، «ملیکا میرحسینی» و «زهرا پوراسماعیل» در به اضافه 67 کیلوگرم اعضای تیم زنان ایران در مسابقات چین هستند که با سرمربیگری «مهرو کمرانی» روی شیاپچانگ می روند.
این رقابت‌ها از ساعت 4:30 بامداد پنجشنبه به وقت تهران آغاز می شود و به مدت دو روز در سالن «تای هو» شهر «ووشی» چین ادامه خواهد داشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر