کد خبر: 33615
A

آمادگی البرز برای میزبانی مسابقات ورزشی داخلی و بین المللی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به ظرفیت های استان برای میزبانی مسابقات داخلی و بین المللی، گفت: البرز 33 میزبانی داشته که یک مورد آن آسیایی و چهار مورد نیز بین المللی بود.

آمادگی البرز برای میزبانی مسابقات ورزشی داخلی و بین المللی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر غفرانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که چهارشنبه یکم آذر در استانداری البرز برگزار شد گفت: تاکنون 98 همایش سه شنبه های بدون خودرو در کرج برگزار و شش هزار 240 نفر در این همایش‌ها شرکت کردند‌‌.
غفرانی افزود: کرج به هوای پاک نیاز دارد، بهترین وسیله برای جایگزینی خودرو دوچرخه است بنابراین از محل 40 درصد کمک های مردمی، 160 دوچرخه برای پرسنل ادارات تهیه شده تا در صورت امکان با دوچرخه به محل کار تردد کنند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این همایش، تاکنون 136 همایش کوهپیمایی با شرکت 29 هزار و 950 نفر در سراسر استان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: 45 همایش پیاده روی با شرکت شش هزار و 150 نفر در استان نیز برگزار شده است.
غفرانی با بیان اینکه امسال 16 مورد طرح پاکداشت طبیعت نیز در سراسر استان برگزار شده است، افزود: امیدواریم دیگر دستگاه های استان هم نسبت به برگزاری این طرح اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از گزارش خود به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان از ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در پارکهای استان اشاره و اعلام کرد: با کمک شهرداری در پارک های استان مربی مستقر شد.
غفرانی از تصویب طرحی برای تاسیس کمیته همگانی توسط همه هیئت ها خبر داد و افزود: امسال 53 برنامه در 53 پارک استان با شرکت 56 هزار نفر برگزار شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این همایش ورزش همگانی روستایی و عشایری نیز در دستور کار بود که بیشتر در ساوجبلاغ و طالقان مورد استقبال قرار گرفت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر