کد خبر: 33629
A

تقدیر آیت الله صافی گلپایگانی از نقش کلیدی سردار سلیمانی درنابودی داعش

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی به مناسبت نابودی گروه تروریستی داعش ، از نقش کلیدی سردار قاسم سلیمانی دراین پیروزی بزرگ تقدیر کرد.

تقدیر آیت الله صافی گلپایگانی از نقش کلیدی سردار سلیمانی درنابودی داعش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، وی دراین پیام آورده است: سپاس بی حد و حصر، خداوند متعال را سزاست که با فضل خود، و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، سپاه اسلام را بر سپاه کفر و سپاه ضد بشریت، پیروز کرد، دشمن تا دندان مسلحی که مغز و فکر خود را در خدمت شیطان و صهیونیزم قرار داده، و نقشه ‌‌های سوء اجانب را ضد اسلام و مسلمانان جهان اجرا می ‌کرد.
پیام ادامه یافته است: جنایات بی‌ شمار وهابیت و دست‌نشانده آن، داعش تبهکار، سابقه نداشت، و امروز مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان منطقه بحمدالله از شر وجود جنایتکار آنها راحت گردید؛ خدای بزرگ را بر این فتح عظیم سپاسگزاریم.
دربخش دیگری از پیام آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: اینجانب این پیروزی بزرگ را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله (عج) و ملت ‌های مظلوم عراق، لبنان، سوریه، و به ویژه ملّت سربلند ایران اسلامی و به نیروهای مسلح کشورمان بخصوص سپاه همیشه سرافراز پاسداران، و به شخص سردار پر افتخار آقای حاج قاسم سلیمانی که نقش کلیدی بزرگی را در این پیروزی داشت، تبریک و تهنیت گفته، و به ارواح طیبه شهیدان، درود و صلوات می‌ فرستم.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه (30 آبان ماه) طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت. رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافع حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
/8138/ 6133/تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده- جعفرمسلمی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر