کد خبر: 33643
A

آیت الله جوادی آملی: خدا را شاکریم که خطر داعش به خود خطرآفرینان برگشت

آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش گفت: این فتح و پیروزی از ناحیه ذات اقدس الهی است و ما خدا را شاکریم که این خطر به خود خطرآفرین برگشت.

آیت الله جوادی آملی: خدا را شاکریم که خطر داعش به خود خطرآفرینان برگشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از مرکز خبری حوزه، وی روز چهارشنبه در جلسه تفسیر خود افزود: این نعمت بزرگ را به نظام جمهوری اسلامی، رهبرمعظم انقلاب، مسئولان و به تمام فداکاران این مرز و بوم به ویژه خانواده‌های معزز و معظم شهدای مدافع حرم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.با فداکاری برادران ایرانی، عراقی و سوری خطر این سلفی های تکفیری و داعشی به استکبار و صهیونیسم برگشت.
آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: این عزیزان ما، این مدافعان حرم و این سرداران ما مخصوصاً این برادر عزیز و کریم و مهربان و محبوب ما، جناب سردار قاسم سلیمانی (حفظه الله، نصره الله، ایّده الله) ان‌شاءالله به اینجا رسیده است که در آن نامه‌ای که به مقام معظم رهبری نوشته‌اند خاضعانه کل این فتح و پیروزی را به ذات اقدس الهی نسبت دادند، این معنا و تأثیر دعاست.
وی داعش را برانگیخته ‌شده استکبار و صهیونیست دانست و اظهار کرد: همه این کشورهای عراق، سوریه و بخشی از ایران و همسایه‌های این کشورها، هیچ کدام این فکر را نمی‌کردند که این خوارج بدخیمِ برانگیخته ‌شده استکبار و صهیونیسم به ذلیل‌ترین وجه از این کشورها طرد شوند که امیدواریم ذات اقدس الهی اینها را به عذاب الیم در دنیا و آخرت معذّب بفرماید!
وی با تاکید بر هوشیاری همیشگی نسبت به توطئه های دشمن بیان کرد: ما ضمن تبریک و تقدیر به همه عزیزان این نکته را هم عرض می‌کنیم که هم باید شاکر بود و در پیشگاه ذات اقدس الهی سجده شکر کرد وهم باید همواره نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار بود.
آیت الله جوادی آملی با یادآوری جمله معروف امام(ره) در خصوص رزمندگان اسلام اظهار داشت: امام خمینی در پیامی به رزمندگان اسلام در زمان هشت سال دفاع مقدس فرمود «من آن دست‌های مجاهدانی را می‌بوسم که بالای آن دست‌ها، دست خداست» یعنی دست خدا را من دارم می‌بوسم که این جمله از غنی‌ترین و قوی‌ترین نکات عرفانی است که امام فرمود و اکنون ما هم که امت آن امام (ره) هستیم دست مدافعان حرم و آن مدافعانی را می‌بوسیم که دست خدا، بالای دست آنهاست.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز سه شنبه (30 آبان ماه) طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت. رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشار- جعفرمسلمی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر