کد خبر: 33651
A

جمهوری اسلامی قدرت مقابله با دشمنان اسلام را در هر فتح و قدرتی دارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی قدرت مقابله با دشمنان اسلام را در هر فتح و قدرتی دارد.

جمهوری اسلامی قدرت مقابله با دشمنان اسلام را در هر فتح و قدرتی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار حسین سلامی عصر امروز (چهارشنبه) در همایش یادبود شهدای مدافع حرم در محل مصلای تهران، اظهار کرد: ما امروز با فراهم آوردن عظیم‌ترین قدرت نظامی به سطحی از قدرت رسیده‌ایم که آمادگی مقابله با دشمنان اسلام را در هر سطح و قدرتی داریم و این واقعیت را در عمل نشان می‌دهیم.

وی اضافه کرد: دشمنان هر چه به دشمنی خود ادامه دهند خودشان ضعیف‌تر شده و ما نیرومندتر خواهیم شد. اتفاقات امروز را ببینند و درس عبرت بگیرند و سر عقل بیایند، منطق زور و زبان تهدید را کنار بگذارند و بیش از این خود را در مسیر زوال قرار ندهند. پیروزی‌های دیگر و صبح پیروزی نهایی نزدیک است و ملت‌ها بخصوص ملت ما در صحنه هستند.

سلامی با تبریک پیروزی مقاومت در منطقه، یادآور شد: این لحظات یکی از نشانه‌های نصرت الهی در اقصی نقاط جهان اسلام است. این پیروزی جاودان و شگفت‌انگیز در محل دفن سیاست‌های آمریکا، اسرائیل، انگلیس و رژیم‌های مرتجع منطقه‌ای متحد آمریکا رخ داد. همه شاهدند که چگونه پرچم پرافتخار اقتدار مسلمانان در بلاد اسلامی به اهتزاز در آمد و چگونه پرچم استکبار و مزدوران فریب خورده آنها به زیر کشیده شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: این نشانه جذابی از به ثمر نشستن زود هنگام خون پاک شهیدان است، شما شاهد درخشش دوباره شهیدان‌تان در میدان هستید، شمایی که در شهادت آنها صبر و به خدا توکل کردید و شکیبایی، نجابت و حمایت شما عامل اصلی شد و روح جهاد و شهادت را در کالبد ایران، عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، لبنان، یمن و هر سرزمین اسلامی دیگری دمید.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان تندیس‌های شرف و استقامت و مظاهر جاودانگی همه مسلمانان عالم هستند، افزود: شهدا نشان فخر مسلمانان و شکست‌ناپذیری اسلام در میدان جهاد هستند. شهدا سمبل فداکاری، جوانمردی، غیرت، آزادگی، عدالت‌جویی، حقیقت‌طلبی و تجسم انسانی عظیم‌ترین فضائل عالم خلقتند. درود خدا بر آنها که برای تحقق آرزوهای بلندشان منطق شهادت را انتخاب کردند و درود بر شما که فدا شدن همسران، پدران و برادران‌تان را به عنوان زیباترین آرزو تلقی کردید.

سلامی همچنین بیان کرد: امروز نشان داده شد تنها در مقابل استکبار و صهیونیسم، منطق جهاد پیروز است. تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داد هر جا که ما ایستادیم، مجاهدت کردیم، شهید شدیم و صبر کردیم به پیروزی رسیدیم و نشان داده شد وقتی منطق جهاد و شهادت الگوی رفتار مسلمانان عالم در مقابل دشمنان سلطه‌گر می‌شود هیچ واقعیتی در عرصه سیاسی، فرهنگی و نظامی با اراده دشمنان ما رقم نمی‌خورد.  

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تجربیات انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: تجربیات سخت اما شیرین هواداران انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته نشان داد که می‌توان بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ و ایستادن در مقابل آنها قله‌های رفیعی از علم و فناوری را فتح کرد و می‌توان مقاومت کرد و آسیب کمی دید اما پیروزی‌های بزرگی را به ارمغان آورد. می‌توان با مقاومت هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد.

وی در پایان گفت: داعش محصول مشترک آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها برای ایجاد شعله‌های فتنه در جهان اسلام و خاموش کردن نور خدا در سرزمین‌های اسلامی بود. فکر می‌کردند با این تهدید نوخواسته می‌توانند جمهوری اسلامی را در دل مردم محدود کنند و از روند گسترش انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی جلوگیری کنند و فکر می‌کردند می‌توانند جهاد بدلی را در مقابل جهاد ناب اسلامی قرار دهند اما آنچه رخ داد این بود که گستره نفوذ انقلاب به واسطه این تهدید پیش رفت و فرصتی برای به هم پیوستن ارزش‌های متفرق در جهان اسلام به وجود آورد و مسلمانان از همه جا جمع شدند و بسیج جهان اسلام شکل واقعی بر روی زمین پیدا کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر