کد خبر: 33666
A

شعبان خمسه گام نخست را با سایپا محکم برداشت

«محمد صادق شعبان خمسه» که جمعه گذشته به عنوان سرمربی تیم والیبال سایپا برگزیده شد، در نخستین گام با این تیم برابر سارویه ساری به پیروزی رسید و گام نخست را محکم برداشت.

شعبان خمسه گام نخست را با سایپا محکم برداشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ تیم والیبال سایپا امروز (چهارشنبه) در نخستین دیدار هفته هشتم رقابت های لیگ برتر که در خانه والیبال تهران برگزار شد، میزبان تیم سارویه ساری بود و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.
شاگردان شعبان خمسه گیم های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19 ،25 بر 12 و 25 بر 17 به سود خود تمام و سه امتیاز این بازی را از آن خود کردند.
تیم سارویه ساری نیز گیم دوم را با نتیجه 25 بر 17 از تیم سایپا برد، اما برد دراین گیم برای کسب حداقل یک امتیاز کافی نبود و این تیم دست خالی تهران را ترک خواهد کرد.
تیم سایپا با کسب هر سه امتیاز این دیدار 12 امتیازی شد و به طور موقت به رده ششم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد. سارویه ساری نیز با 7 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.
ژیکووف به دلیل کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر والیبال جمعه گذشته از سرمربی گری تیم سایپا کناره گیری کرد.
شاگردان این سرمربی، در هفته هفتم رقابت های لیگ و درعین ناباوری و با نتیجه قابل توجه سه برصفر مغلوب تیم نوجوانان ایران(شمس) شدند. کادر فنی و بازیکنان این تیم به عملکرد داور دیدار این تیم و شمس اعتراض های زیادی داشتند و قضاوت ناعادلانه تیم داوری را یکی از دلایل شکستشان مقابل تیم شمس عنوان کردند.
بدنبال این شکست، ژیکوف که به رغم استفاده از امیر غفور، ونلین کادانکوف، فرهاد سال افزون و رضا قرا نتایج خوبی در سی و یکمین دوره رقابت های یگ برتر بدست نیاورد، از این عنوان کناره گیری و جای خود را به دستیار اول خود محمد شعبان خمسه داد.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر