کد خبر: 33709
A

استاندار یزد: بسیج، آیینه رشادت ها و حماسه هاست

استاندار یزد با صدور پیامی هفته بسیج را به عموم مردم استان بویژه بسیجیان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس تبریک گفت و اظهار داشت: بسیج نهادی است که با تاروپود این نظام در آمیخته است و آیینه رشادت‌ها و حماسه‌هاست.

استاندار یزد: بسیج، آیینه رشادت ها و حماسه هاست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش عصر روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، محمود زمانی قمی در این پیام آورده است: امروز بسیج نه‌ تنها یک ‌نهاد نظامی است که در تسکین آلام حوادث طبیعی چون زلزله غرب کشور در کمک به دولت تدبیر و امید و حفظ دستاوردها و تولید علم و دانش و عمران و آبادی‌ها و خدمات خالصانه به این ملت عزیز ایستاده است .
وی ادامه داد: بدیهی است که همدلی و همنوایی دولت ، بسیج ، سپاه و مردم بزرگ‌ترین یأس برای دشمن و مایه امید برای دوستداران اسلام و انقلاب است.
استاندار یزد اظهار داشت: نهاد ارزشمند بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که شکوفه‌های آن نه‌تنها بوی بهار و فصل و طراوت یقین می‌دهند که از عطر و بوی پیر عشق و مراد دل‌های آزادگان جهان و بنیانگذار دوراندیش و آسمانی جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبالب و لبریزند.
زمانی قمی ادامه داد: درود خدا بر آن مرد الهی و فرزند زهرا (س) که مدرسه عشق را بنیان نهاد و معراج اندیشه پاک اسلامی را که تربیت‌یافتگان آن نام و نشان در گمنامی دارند بر پا کرد.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: هرساله با فرارسیدن آذرماه با گرامیداشت هفته بسیج یاد و نام شهیدان را گرامی می‌داریم و با روح بلند آنان برای پاسداری از ارزش‌های الهی پیمان تازه می‌بندیم.
زمانی قمی گفت: اینجانب این هفته مقدس را به ‌تمامی بسیجیان مدرسه عشق و به پاسداران حماسه ‌آفرین و جانبازان و آزادگان ارزشمند و همه ملت سلحشور و شهیدپرور استان دارالعباده و به همه جوانانی که آینده میراث سبز عشق در دست آنان است تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند توفیق بسیجی بودن را به معنی اعم کلمه که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است به همه ما عطا نماید.
هفته بسیج از 29 آبان ماه با هزار برنامه در یزد آغاز شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر