کد خبر: 33731
A

علوی: پروژه دیگری از استکبار جهانی در منطقه به شکست انجامید

وزیر اطلاعات در پیامی با تبریک شکست داعش به رهبر معظم انقلاب نوشت: پروژه دیگری از استکبار جهانی و دولت های دست نشانده منطقه ای آنان در منطقه به شکست انجامید.

علوی: پروژه دیگری از استکبار جهانی در منطقه به شکست انجامید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی آمده است: با اهدای سلام و تحیات وافر الحمدالله والمنه در ذل عنایات حضرت ولی عصر و تحت فرماندهی و هدایت داهیانه حضرت عالی فتح الفتوح نابودی خلافت خودخوانده و شیطانی داعش جهان اسلام را از پیچ تاریخی خطیری به سلامت عبور داد و پروژه دیگری از استکبار جهانی و دولت های دست نشانده منطقه ای آنان را به شکست کشانید.
در ادامه این پیام آمده است: بر جهانیان آشکار است این پیروزی بزرگ جبهه جهانی مقاومت اسلامی که به مدد الهی طلیعه پیروزی های بزرگتر امت اسلام علیه استکبار و صهیونیسم جهانی و تفکر وهابیت خواهد بود با جهاد دلاورانه و مظلومانه جنود الهی و رهروان مومن امام راحل (ره) و خلف صالح او از ایران اسلامی تا سوریه ، عراق، لبنان، افغانستان ، پاکستان و اقصی نقاط جهان حاصل شده است.
در بخش دیگر پیام وزیر اطلاعات آمده است: خون مطهر خیل شهیدان سرافراز مدافع حرم و رزمندگان رشید و گمنام آن دیار چنان حماسه عاشورای سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) نه تنها مسلمانان بلکه همه بشریت را مرحون و مدیون خود ساخته است.
وی در ادامه این پیام نوشت: وظیفه خود می دانم با یادکرد نقش بی بدیل فتوای جهاد مرجعیت آیت الله العظمی سیستانی و سالار مقاومت لبنان سید حسن نصرالله ، به ویژه فرماندهی هوشمند و سلحشور سردار سلیمانی، از نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهدای آنان که در جبهه های عراق سوریه و لبنان به یاری نیروهای مقاومت شتافتند و در داخل کشور در ناکام گذاردن دهها عملیات آنان امنیت بی بدیلی را مردم قدرشناس و شهید پرور هدیه دادند یاد کنم.
علوی در پایان پیام خود آورده است: اینجانب از طرف خود و تمامی سربازان شما در وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ، این دستاورد عظیم تاریخ ساز را به حضرت عالی صمیمانه تحنیت عرض می کنم و از خداوند متعال مسئلت دارم پرچم مقدس نهضت جهانی اسلام بدست جنابعالی تا ظهور بقیه الله الاعظم (عج) پایدار و سرافراز در به اهتزاز باقی بماند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر