کد خبر: 34373
A

فرهنگ بسیج جامعه را از آسیب های اجتماعی حفظ می کند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مهم ترین عامل برای حفظ و صیانت جامعه از آسیب های اجتماعی تکیه بر فرهنگ بسیج است.

فرهنگ بسیج جامعه را از آسیب های اجتماعی حفظ می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج داشتن فرهنگ علم، بصیرت، معرفت و آگاهی است و جامعه را به سمت رشد و تعالی پیش می برد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: بسیج همچنین داشتن ایمان، اخلاق و عمل صالح است و توجه و تکیه به آن جامعه را سالم ،امانتدار و عامل به رفتار نبوی به بار می آورد.
وی افزود: بسیج، همچنین عزت، اقتدار و سربلندی است و کشور را در برابر دشمنان مقتدر و عزتمندانه اداره می کند.
حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: بسیج، محبت، رافت و مهربانی است تا اقشار مختلف جامعه به رفتار و اندیشه های اجتماعی و فرهنگی آراسته شوند و شاهد گسترش برخی تخلفات و رفتارهای ناشایست نباشیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج، فرهنگ تلاش، کوشش و عمل صالح است تا در عرصه تولید و سازندگی کشور با اتکا به توانایی های درونی راه استقلال را پیموده و اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.
وی تصریح کرد: بسیج، فرهنگ خدمت بی منت، بی توقع، خالصانه، عفو، گذشت و ایثار و فداکاری است تا تلاش برای خدمت رسانی و رفع محرومیت ها و کاستی ها در اقصی نقاط کشور شکل گیرد.
حجت الاسلام قدرتی اعلام کرد: بسیج، فرهنگ پاکی، پاکدامنی و طهارت است تا با تربیت فرزندان رشید، مومن و انقلابی بستر ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کنیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: با نگاه عمیق، علمی و توام با مطالعه درخواهیم یافت که کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در گرو نهادینه کردن فرهنگ بسیجی است.
وی عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا و تلاش و ایثارگری رزمندگان، در نهایت اقتدار و عزت هستیم و این اقتدار حاصل خون شهدا و زحمات خانواده های آنهاست.
حجت الاسلام قدرتی اظهارداشت: مادران شهدا باید الگوی ما در جامعه باشند و مبادا مادران از وظیفه خطیر تربیت و تعلیم غافل شوند که در این صورت زیان خواهیم کرد.
وی یادآورشد: برای کاهش آسیب های اجتماعی راهکاری جدی تر و مهمتر از فرهنگ سازی و کار اجتماعی و فرهنگی نداریم.

**دادستان عمومی و انقلاب قزوین: فرهنگ بسیجی داعش را شکست داد
دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز به مناسبت هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیجی رزمندگان اسلام را در برابر نیروی تا به دندان مسلح شده از سوی آمریکا و آل سعود به پیروزی رساند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی افزود: شجره طیبه بسیج که با فرمان رهبر کبیر انقلاب در پنجم آذر ماه 1358 شکل گرفت تا به امروز دستاورد ها و خدمات ارزنده ای را برای انقلاب و ملت ایران و دیگر ملت های آزادی خواه به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: بسیج ابتدا با اهداف ایفای نقش مکمل برای نیروهای نظامی توسط معمار کبیر انقلاب ایجاد شد اما در ادامه با نهادینه شدن فرهنگ بسیجی، قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران تضمین شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: بسیج در تداوم انقلاب و مقاومت هشت ساله دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کرد و بعد از جنگ تحمیلی نیز در عرصه های مختلف شاهد تجلی این فرهنگ بودیم.
حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی در برابر نیروهای تکفیری ایستاد و وحدت نیروهای مردمی را در عراق و سوریه رقم زد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: امروزه فرهنگ بسیجی که برگرفته از قیام امام حسین (ع) است در برابر سیاست های استکباری کشورهای غربی به خصوص آمریکا ایستاده و در احقاق حقوق محرمان جهان گام برداشته است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ پایداری و مقاومت در مقابل ستم و ستمگران، فرهنگ عشق به الله و جهاد و شهادت و فرهنگ ما می توانیم است و در این فرهنگ خداباوری، تکیه بر قدرت لایزال الهی و فرهنگ بندگی و مردم داری موج می زند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآورشد: امروز باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم چون بسیج نشان داده در عرصه های مختلف کلید حل مشکلات است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر