کد خبر: 34406
A

نماینده شوش: سکوت اتحادیه عرب در نسل‌کشی مردم یمن محکوم است

نماینده مردم شوش در مجلس با محکوم کردن بیانیه اتحادیه عرب، گفت: این بیانیه را در راستای شیطنت و فتنه‌انگیزی می‌دانیم و آن را محکوم می‌کنیم. سکوت این اتحادیه در برابر نسل‌کشی مردم یمن را محکوم می‌کنم. مرگتان باید آل سعود، ارتجاع عرب، آمریکا و اسراییل.

نماینده شوش: سکوت اتحادیه عرب در نسل‌کشی مردم یمن محکوم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدراضی نوری در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: بسیج مصداق تمام معنای ایثار و از خودگذشتگی است. بسیج امروز جهان‌گیر شده است، همچون حشدالشعبی در عراق، نیروهای مردمی در سوریه و حزب‌الله در لبنان. تنومند شدن این شجره الهی مقدمه‌ای است برای ظهور آقا امام زمان و عالم‌گیر شدن حکومت الهی ایشان.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: بسیج یعنی گوش به فرمان ولایت و رهبری داشتن، گوش به فرمان اقتصاد مقاومتی بودن، پرورش حاج قاسم سلیمانی‌ها و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی. بسیجی شدن راحت است اما بسیجی خوب باقی ماندن، بسیار سخت است. دولت و مجلس در رفع مشکلات بسیجیان همت کنند.

نوری با تسلیت جان‌باختن جمعی از هموطنان در زلزله غرب کشور، گفت:‌ متاسفانه در روزهای اخیر ملت ایران داغدار از دست دادن تعدادی از مردم در استان کرمانشاه شدند. خواستار پیگیری مسئله و برخورد قاطع با تمام دستگاه‌های ناظری که در مقاوم‌سازی ساختمان‌ها سهل‌انگاری کردند، هستم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه این روزها شاهد گرد و غبار در استان خوزستان هستیم، خطاب به رییس‌جمهور، متذکر شد:  از شما می‌خواهم حقابه زیست محیطی شهرستان شوش را پرداخت و حل پایدار این مشکل را به صورت مستمر پیگیری کنید.

نماینده مردم شوش در مجلس ادامه داد: آقای رییس‌جمهور در شوش‌دانیال متاسفانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری علاوه بر نداشتن برنامه توسعه صنعت گردشگری، برای حضور سرمایه‌گذاران مانع تراشی می کند، این مسئله را حل کنید.

وی در تذکری به اردکانیان، وزیر نیرو گفت: تابستان سال گذشته به دلیل شدت گرما و افت شدید مدار برق در شهرستان شوش دانیال شاهد تابستانی گرم و طاقت‌فرسا بودیم. خواستار دستور ویژه جنابعالی برای اتمام پروژه‌های ناتمام و راه‌اندازی نیروگاه در شهرستان شوش دانیال هستم همچنین خواستار اصلاح قیمت آب‌بهای نامتعارف در برخی شهرستان شاهور هستم.

راضی با اشاره به تلفات بالای  جاده‌های شوش دانیال از وزیر راه و شهرسازی خواست تا با بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز  تلفات انسانی و مالی این محور مواصلاتی را کاهش دهد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر