کد خبر: 34422
A

تفکر بسیجی امروز به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران رسیده است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تفکر بسیجی محبوس در استان و کشور نیست بلکه امروزه این تفکر به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

تفکر بسیجی امروز به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران رسیده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله عباسعلی سلیمانی روز یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد اظهار داشت: امروز ثمره دستاوردهای عظیم بسیج در جای جای ایران اسلامی کاملا قابل مشهود است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: شجره طیبه بسیج در همه آحاد جامعه شیعه و سنی گسترده شده است.
امام جمعه زاهدان افزود: ️برای درک عظمت بسیج باید در بین آنان زندگی کرد تا به زیبایی و شکوه بسیجیان پاکدل و مخلص پی برد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: 15 آذر روزی تاریخی در تبلور وحدت و تجلی عشق و شور جامعه در مقابله با استکبار جهانی است.
آیت الله سلیمانی گفت: بسیج یک فرد و یا یک گروه نیست بلکه یک تفکر برگرفته از نهضت عاشورایی است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: بسیج مبدا حرکت عمومی و فراگیر در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن است.
عضو خبرگان رهبری افزود: بسیج تبلور وحدت ملت غیور ایران اسلامی و تجلی عشق مقابله با استکبار جهانی است.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی جانفشانی های عظیمی از خود نشان دادند و امروز نیز در عرصه سازندگی به ایفای نقش می پردازند.
آیت الله سلیمانی گفت: زیبایی و شکوه بسیج و بسیجیان فراتر از کلمات و واژه هاست.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: اگر جانفشانی و ایثارگری های بسیجیان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نبود امروز ارتش بعثی عراق در کجای ایران اسلامی حضور پیدا می کرد.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: اگر امروز سوریه و عراق از لوث وجود داعش پاک شده به برکت تفکر بسیجی بوده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این اجتماع گفت: ️خیلی از انسان ها بسیجی بالقوه هستند اما در بسیج پرونده ای ندارند.
سردار حسین معروفی اظهار داشت: بسیجیان برای دفاع مظلومان، ارزش های انقلاب اسلامی و ملت های آزاده آماده جانفشانی هستند.
وی بیان کرد: تفکر بسیج برگرفته از تفکر عاشورای حسینی است و همیشه آماده جانثاری در راه ولایت اند.
وی تصریح کرد: فکر بسیجی قوم، قبیله، طایفه، مذهب و بزرگ و کوچک نمی ‌شناسد و آماده جانثاری در راه حق و حقیقت است.
وی افزود: ️بسیجی انقلابی از تمایلات دنیوی چشم پوشی کرده و برای دین خدا مجاهدت کند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نشانه بارز یک بسیجی کامل در شخصیت حاج قاسم سلیمانی قابل مشاهده است.
سردار معروفی اظهار داشت: ما اگر بخواهیم به عنوان یک بسیجی انقلابی به هدفمان که برپایی حکومت عدل امام عصر(عج) برسیم باید سه موضوع استحکام درونی، بصیرت و اخلاص در عمل را در وجودمان نهادینه کنیم.
وی بیان کرد: مسئولیت نیروهای بسیجی به عنوان نیروهای انقلابی سنگین است زیرا حافظ انقلابی هستیم که امروز کشورهای منطقه با پیروی از این نظام سیاسی سربلند شدند.
به گزارش ایرنا اجتماع بزرگ بسیجیان امروز/شنبه/ با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان، فرماندهان نظامی، علمای بسیجی شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم در مصلی قدس زاهدان برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر