کد خبر: 34426
A

استاد حوزه: تفکر و فرهنگ بسیجی گره گشای مشکلات و بازوی بی ادعای ولایت است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تاثیر بسیج در عرصه های مختلف کشور گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی گره گشای مشکلات، نقطه قوت و بازوی بی ادعای ولایت و رهبری است.

استاد حوزه: تفکر و فرهنگ بسیجی گره گشای مشکلات و بازوی بی ادعای ولایت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید جعفر طباطبایی روز یکشنبه در همایش مدافعان حریم ولایت مراغه افزود: این فرهنگ در قالب اندیشه های امام راحل و رهبری از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته است.
وی ادامه داد: فرهنگ بسیجی اکنون به گفتمانی فرامنطقه ای تبدیل شده و به سوی ایجاد تمدن نوپا و قدرتمند اسلامی در منطقه و دنیا در حرکت بوده و به الگویی موفق برای امت اسلامی تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: شکست هیمنه استکبار جهانی در منطقه و ایادی خودفروخته آن همه با الهام گرفتن ملت های منطقه از الگوی بزرگی به نام تفکر بسیجی محقق شده است.
پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج به سوی آرمان های متعالی امام راحل که همان پرچمداری اسلام ناب محمدی (ص) و زمینه سازی برای انقلاب جهانی امام زمان (عج) بوده، حرکت می کند.
حجت الاسلام طباطبایی افزود: شکست داعش در کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه در سایه وجود تفکر تاثیرگذار بسیجی و مجاهدت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم و پشتوانه بسیج مردمی حاصل شده است.
وی با اشاره به حضور بسجیان در عرصه های مختلف کشور ادامه داد: بسیج همواره نقش سازنده خود را در بخش های مختلف و صحنه های خطیر جامعه نشان داد و تاثیرگذاری خود را به اثبات رسانده است.
وی اضافه کرد: بسیج همواره با وجود برخی کارشکنی ها از سوی دشمنان و بدخواهان نظام و جریان های لیبرال در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز در دفاع از ارزش های انقلابی و کیان ایران اسلامی لحظه ای تردید نکرده است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: بسیج به عنوان نهادی مقدس از زمان شکل گیری آن، در قالب سپر دفاعی برای انقلاب اسلامی عمل کرده است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: دشمنان نظام اسلامی، همواره در راستای تضعیف نیروهای انقلابی و توقف حرکت پویای ایران اسلامی تلاش کرده لیکن تفکر بسیجی سد محکمی در برابر این توطئه هاست.
وی اضافه کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات و مقابله با تهدیدات دشمنان، ترویج گفتمان انقلابی گری و ادامه و تقویت فرهنگ استبکار ستیزی در جامعه است.
به گزارش ایرنا، در این همایش که به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام ره برگزار شد، بسیجیان حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان اقشار مختلف حضور داشتند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر