کد خبر: 34443
A

برانکو:امروز با پرسپولیس تمدید نمی‌کنم/برای قهرمانی هنوز نصف راه را هم نیامده‌ایم

واکنش برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد ازبکستان جالب بود:«حرفه‌ای هستم و با پرسپولیس قرارداد حرفه‌ای امضا کرده‌ام.»

برانکو:امروز با پرسپولیس تمدید نمی‌کنم/برای قهرمانی هنوز نصف راه را هم نیامده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرمربی پرسپولیس در رابطه با مطرح شدن پیشنهاد تیم ملی ازبکستان گفت: من یک مربی حرفه‌ای هستم اینجا آماده‌ام و با جان و دل کار می‌کنم. صد بار گفته‌ام در ایران احساس خوبی دارم و بازیکنان عالی دارم که از کار با آنها لذت می‌برم. این سومین فصلی است که ما در راه رسیدن به قهرمانی قرار داریم. در لیگ اول به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم اگر قانون لیگ امسال و سال قبل در لیگ دو سال قبل بود ما آن زمان هم قهرمان شده بودیم. فصل قبل هم قاطعانه قهرمان شدیم و در حال حاضر صدرنشین هستیم به این عملکرد افتخار می‌کنم و اعضای تیم لیاقت این مسئله را دارند.او ادامه داد: شما می‌بینید چقدر کار می‌کنیم بعد از ساعت ۱۲ شب به تهران رسیدیم و صبح امروز تمرین گذاشتیم کسی از این مسئله ناراحت نشد و نمی‌گویند چرا تمرین داریم. ما در آسیا هم عالی کار کردیم. اینها عواملی است که باعث رضایت و افتخار ما به عملکرد تیم‌مان شده است. در مورد قرارداد هم قبل از هر چیز باید با باشگاه صحبت کنم تا ببینیم اهداف چیست و در چه مسیری صحبت باید انجام شود.

برانکو در رابطه با جلسه‌ای که با حمیدرضا گرشاسبی دارد، گفت: بعد از تمرین به باشگاه می‌روم این امری طبیعی است ما همیشه بعد از مسابقات به باشگاه می‌رویم. در مورد کار روی تیم‌مان بازی، برنامه‌های آتی، تمرینات و وضع بازیکنان صحبت می‌کنیم. اینکه در مورد تمدید صحبت می‌شود یا نه را نمی‌توانم از الان بگویم اگر چنین بحثی مطرح می‌شود مطمئناً امروز تمام نخواهد شد باید ببینم نظر باشگاه چیست و چه صحبت‌هایی مطرح می‌شود. بحث تمدید امروز نهایی نخواهد شد و باید با باشگاه صحبت کنیم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که هواداران او را یکی از کلیدهای موفقیت پرسپولیس می‌دانند و دوست دارند قراردادش را تمدید کند و خیلی نگران این موضوع هستند گفت: از این بابت خیلی خوشحالم و از اینکه هواداران اینقدر شاد هستند راضی هستم همه تلاش ما برای هواداران است وقتی نمی‌توانیم هواداران را شاد کنیم از این مسئله غمگین می‌شوم از این بابت که هواداران ما را درک می‌کنند خوشحالم. آنها می ‌دانند که تیم ما همیشه قرار نیست برنده باشد و این بهترین هدیه برای بازیکنان است که هواداران اینقدر آگاه هستند. خودتان می‌دانید تغییرات در باشگاه ما زیاد بوده است. علی‌اکبر طاهری از باشگاه رفت. ما صحبت در مورد تمدید قرارداد را با او شروع کرده بودیم یک ماه وضعیت‌مان نامعلوم بود چیزی که مایه خوشحالی است این است که مشکلات روی ما تأثیر نمی‌گذارد و خوب تمرین و تلاش می‌کنیم. بازیکنان واقعاً منتظر شروع کارشان هستند و نشان داده‌اند که چقدر به پرسپولیس و هوادارانش علاقه دارند.حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است حداقل انتظار ما از او این است که روند تیم را بهتر کند و کارهایی که طاهری پایه‌گذارش بوده را پیش ببرد حضور او بسیار خوب است چرا که گرشاسبی نزدیک‌ترین فرد به طاهری بوده و از مسائل باشگاه باخبر است.او همه مسائل باشگاه و سیستم تیم و روند کاری پرسپولیس را می‌شناسد و همه ما با هم نگاه‌مان روبه‌ جلو است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا می ‌توان پرسپولیس را از حالا قهرمان لیگ دانست یا خیر، گفت: به هیچ عنوان، نه اصلا حاضر نیستیم کارمان را ساده بگیریم به دلیل اینکه هنوز نصف راه را هم نیامده‌ایم. صدرنشین هستیم اما تعلل می‌تواند کار ما را خراب کند. هیچ کس فکر نمی کند تیم قهرمان شده و ما قهرمان شده ایم. ذره ای کسی از حالا ذهنش نزدیک به این که قهرمان شدیم نیست. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر